QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 juli 2010

Fräääs

Hur i helskotta får man bort den där skitdumma "skuggrutan" bak
om man vill ha en bild i mitten???


Update kl 19:19: Hrm..hrm....

Kanske det bara är jag som ser den för att jag är inloggad?
Kan vara så. Ni ser ingen skuggruta till vänster?
(nej, jag har inte intagit något man kan bli pling i bollen av)

10 kommentarer:

  1. hur menar du? som det är på den förra bilden du la in?

    SvaraRadera
  2. Pratar du om nånting på bloggen så har jag noll koll. Alla verkar byta blogg bakgrund nu (och verkar veta hur man ska göra..)Du har snygg grön färg på din :-)

    SvaraRadera
  3. ?????????? Vet inte vad du menar

    SvaraRadera
  4. Jag ser som en dubbelruta på de två senaste bilderna. Men jag skulle tro att det hör till om du inte sa nåt :)

    SvaraRadera
  5. HA! RKT ser dubbelruta! Inte bara jag!
    MEN JAG VILL INTE HA DEN DÄR!!!

    faenfaenfaen...

    SvaraRadera
  6. den där välkända råa rutan ja! gafflan har eller har haft samma problem.... checka in där?

    lycka till ;)

    SvaraRadera
  7. råa? hihi.. GRÅÅÅA såklart

    SvaraRadera
  8. Dubbelrutan går att få bort om du lägger in bilden och sen lurar bort den genom att klicka på liten mellan eller stor.
    Inte för att jag fattar varför...

    Får du bukt med det hela så vill jag också gärna veta...

    SvaraRadera

Ja, och...?