QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 juli 2010

Flera användningsområden

Frunatmaken kommenterar här att hon är inne på att skaffa sej en sån där grym elektrisk flugsmäll som tydligen grillar rubb och stubb av det som kryper eller flyger,
och se där! fick jag tidernas snilleblixt:

Kunde det måhända tänkas funka mot Makens hemska decibelsnarkningar???

Jag menar, en sån där liten försiktig prøvedask när han drar på för fullt? Bara så att det luktar lite bränt? Maken har redan tidernas rakaste ståhår, så en liten bränd krull typ @ kan väl bara vara fint som omväxling?

Jag ska tamejfaen prova det, jag!

15 kommentarer:

  1. Låter som en mycket bra idé! Funkar det så köper jag gärna in mig på patentet! :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ledsen men dom funkar inte ens på flugorna här.
    Ha de bra

    SvaraRadera
  3. Det kan bli hur snyggt som helst. Det är säkert ett bra kombiverktyg. Dessutom såg jag att det var rea på dem på någon av "kavlitetsvaruhusen ÖB eller Rusta.

    SvaraRadera
  4. Ha ha.. Låter som en ASBRA idé!! Berätta om det funkar!

    SvaraRadera
  5. Berätta reaktionen sen är du gullig :O)

    SvaraRadera
  6. Men ja! Vilken bra idé. Så himla grym. Har du redan testat? Var det nåt att ha?

    SvaraRadera
  7. Berätta!!
    Hur gick det?

    Herr C är i behov av en liten "dask" också... ;D
    Kram

    SvaraRadera
  8. Du behöver bara dippa flugsmällan lite lätt på hans nästipp när han drar igång, kan garantera att han omgående slutar snarka ;)

    SvaraRadera
  9. haha tack för den snilleblixten jag ska genast testa på maken här hemma ......tror jag :_)

    SvaraRadera
  10. ha ha ... lycka till! som alltid dagens skratt efter att ha varit här och kikat!

    SvaraRadera
  11. Ont ska med ont fördrivas så det går säkert ;-)

    SvaraRadera
  12. Det høres spennende ut, avventer forskningsrapport.

    SvaraRadera
  13. "Testad på människor"
    Schasa iväg maken till en tandläkare och skaffa snarkskena. Dyrt som fy, men maken och hans omgivelser (du) får ljudlös sömn.

    SvaraRadera
  14. Haha!! Tack för den skratt-attacken!

    *sneglar åt vedspisens håll där min el-flugsmälla ligger...*

    Kram, Jenny

    SvaraRadera

Ja, och...?