QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 juni 2010

Sömn

Häromdan köpte jag en sovmask på apoteket. För jag har läst nånstans att i klimakteriet kan det bli tjall med melatoninet, och man får svårt att somna. Speciellt sommartid. (Näe?!?)

Men ingen sa nåt om hur man såg ut i fejjan efter en natt med sovmasken på. Speciellt när man är runt de 50. Man rekonvalescerar liksom inte så fort längre. Tjusigt att gå halva förmiddagen på jobbet med nåt som liknar ett cyklopbadglasöga mitt i plytet. Finnes icke den ansiktskräm som fixar det, nope.

Då är det lättare att fixa Märklinjärnvägsspåret på tvärs i nackhåren efter gummibanden.

9 kommentarer:

  1. Du är så himla kul alltså :O)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha... Kan se framför mig hur det ser ut!!

    SvaraRadera
  3. *asg* snälla, får vi se en bild? Du är underbar :-D

    SvaraRadera
  4. Själv är jag extremt "köttig" över ögonen idag efter att dottern noppat ögonbrynen.

    SvaraRadera
  5. Morsomt! Du er toillat!

    SvaraRadera
  6. Å fan. Då blir det ingen sån...

    SvaraRadera
  7. ops :) skulle vara liiiite kul med en bild på det :)

    SvaraRadera
  8. En liiiten bild?

    SvaraRadera

Ja, och...?