QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 juni 2010

Oväntat inlägg!

Jaha, här sitter jag ute i norska ödemarken utan täckning på mobilen, ingen fasttelefon, men MED internet! Förklara det den som kan! Mycket älgar men ingen björn visstnog. Ingen varg iheller, bara en stoooor snäll schäfer. Jag jobbar ihärdigt på detta med alkoholen, Beringer Blush och Lambrusco, namnam i solen till skitprat med damerna. Herrarna fiskar. (faen tro't)
Vi grillade igår, ska grilla ikväll, hunden badar och allt är bra.

Tjallabais på dere!

13 kommentarer:

  1. Det är mycket som är skumt med det tekniska.

    SvaraRadera
  2. Skitsamma bara internet funkar och du/ni har hyvens kul :-)

    SvaraRadera
  3. Så, du är på mina gamla hemmatrakter ;-) Ha en fin fortsättning på helgen!

    Klem fra meg :-D

    SvaraRadera
  4. Att jobba ihärdigt med alkohol är en fritidssyssla man inte ska förkasta. Ha det så morsomt! Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, man undrar *ler*! Här blir det grill med ... lycka till i ödemarken!
    :)

    SvaraRadera
  6. Låter som ni är på hytta! Så avundsjuk jag blir då! Min dröm att få hytta på fjellet! Njuuuuut!
    Kram

    SvaraRadera
  7. låter som om ni har det bra! :)

    SvaraRadera
  8. Bra att ni har vovsing med er. Han kan ju vakta er mot vargar och björn! Kram kram

    SvaraRadera
  9. Ni verkar ha en kanon helg i ödemarken! :)
    Weeee!
    Imorgon sticker jag iväg till hemlandet i några veckor :)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hade jag inte skålat färdigt för helgen hade jag skålat med dig ;-)

    SvaraRadera
  11. Klart där inte är en Björn...han bor ju hos mig ;)

    SvaraRadera
  12. Ha det gott i ödemarken, tur att internet funkar iaf ;)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera

Ja, och...?