QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 juni 2010

Mera öronaj

Maken har fått ny jobb-laptop. Hemskt rent så han svär.
"Fanihelvetesallajävlarsskit!" "Jag ger mej fan på att det är det där helvetes skitvirusprogrammet som gör att den (laptopen) inte kan hitta skrivaren!"

Mina redan så plågade stackars örongångar.
Nu blir dom våldtagna verbalt också.

21 kommentarer:

  1. Kul att höra att fler irriterar sig på datorers konversation eller brist på konversation.

    SvaraRadera
  2. Vad fint hon har gjort det hos sig!! Kram

    SvaraRadera
  3. Men har du inte berättat för honom att tungan blir svart om man svär?

    SvaraRadera
  4. Eller att det kommer en skata o skiter på tungan. Eller att hans näsa växer.

    SvaraRadera
  5. Ibland hjälper det med att tugga på ett tvål! Mot svordomarna alltså ;-)

    Här var det snyggt och stylat!

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag ramlade in från en annan blogg,slog mig rejält,men behöver inte svära.Orden ligger där redan ;)

    SvaraRadera
  7. haha :)
    fint du gjort här inne!

    SvaraRadera
  8. Tlll Frunatmaken: Det är inte tungan som blir svart har jag fått lära mig. Helt annan del av kroppen. ;)))))

    SvaraRadera
  9. Glömde säga till dig Osloskånskan: Sätt dig ute en stund och låt fåglarna tvätta öronen på dig. Det går över med tiden ska du se- det onda menar jag. Svärat blir bara värre med åren Hihi.

    SvaraRadera
  10. Nej men hej! :)
    Det roliga e att syrenbilderna e från slottsparken i oslo :) Vägen mot/ från slottet på Karljohann :)

    SvaraRadera
  11. Jaha, här har jag aldrig varit förut.

    SvaraRadera
  12. Finns det något som kan aktiver svordoms ordförrådet bättre än en dator? Tror inte det.

    SvaraRadera
  13. hahahaha & karlar som ska vara så tekniska? ;)

    Bilden är tagen från stora torget här i Linköping där alla härliga uteserveringen drivs av glada sommarmänniskor! Kände du igen det eller allmänt nyfiken?

    SvaraRadera
  14. Jag har ju också precis bytt dator och system och lite, lite, lite nätverk över det hela.
    Jag VISSTE att jag skulle börja med fulspråket så jag bad pc-doktorn komma hem till oss.
    Han fixade till allting på 3 tim och det var värt varenda krona. Så skönt att slippa behöva blir så irriterad på sig själv som jag kan bli......
    Agneta kramar

    SvaraRadera
  15. Jamen de e allti virusets fel!

    SvaraRadera
  16. I datorn menar jag. Viruset i datan.

    SvaraRadera
  17. Äh, fan! Fint e de här i alle fall :-)

    SvaraRadera
  18. Linköping är en underbart vacker stad på sommrarna men det tycker man väl nästan om alla städer, men stämningen är harmonisk och alla är glada och trevliga och det är himla skönt och sitta där i vimmlet och bara njuta av ett glas (eller 5)

    SvaraRadera
  19. till o med jag svär utav bara faan när datorn inte funkar...så måste nog låta bli att kommentera detta * skäms lite

    SvaraRadera

Ja, och...?