QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

22 juni 2010

Men vad händer??

Jag har råkat gå till inköp av ett styck rosa kjol på rean. Jag som inte är en rosa person alls. Jag nämnde detta för Maken, som med stora och verkligen allvarligt bekymrade ögon undrade: "Du har vel ikke spist den der hormonkremen?" "Smurt den på brødskiva eller noe?"

Tja, man kan ju undra.

20 kommentarer:

  1. Hihi. Skicka hit den om den inte känns rätt ;-)

    SvaraRadera
  2. hahaha moro kommentar ;)

    SvaraRadera
  3. Det var riktigt roligt sagt. Men reor kan få en att göra märkliga inköp. Själv inköpte jag ett par högskaftade stövlar med decimeter klack, jag som inte kan gå i ett par vanliga pumps ens.

    SvaraRadera
  4. Han får sagt det, han mannen din;-) Du får kjøpe deg et par rosa sko også,for å gjøre antrekket komplett!

    SvaraRadera
  5. FP: Är det krämen eller kjolen du vill ha skickad? ;-)

    SvaraRadera
  6. De smörjer så mycket konstigt på mackorna i Norge så det skulle inte förvåna mig om man använde även hormonkräm. Ha På, skum banankräm och Svolvaerpostei (stavning?)...

    SvaraRadera
  7. Det är bra.....man bör ju vidga vyerna ibland och en rosa kjol kan helt klart hjälpa till.
    Tror inte det har med hormonerna att göra.....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Ha ha... Ja TÄNK om du tog krämen istället för smör.. Men då borde väl maken också ha ätit av den??

    SvaraRadera
  9. Hehe.. Han kan få till det, mannen din! :)

    SvaraRadera
  10. Om FP är ute efter kjolen kan jag ta en klick på mackan av krämen! *asg* Får vi se kjolen?

    SvaraRadera
  11. haha,härlig kommentar där ;)

    SvaraRadera
  12. Du kanske ÄR en rosa person fast du inte visste det? Klimakteriet kan ju förändra en människa ganska mycket sägs det, kanske du blivit en rosa människa?

    Ta på dig kjolen och lägg ut bilden här *nyfiken*

    SvaraRadera
  13. Oj, har du det? Ätit hormonkrämen alltså?

    SvaraRadera
  14. Omväxling förnöjer ;-) Kanske blir den ett favoritplagg?

    SvaraRadera
  15. det är farligt med rea, man kan på det mesta då

    SvaraRadera
  16. Oh jag älskar rosa. Barnsligt förtjust i rosa t om. Jag tror du kommer trivas i den!

    SvaraRadera
  17. Kanske inte ätit den men provsmakat?
    :)

    SvaraRadera
  18. Hi, hi bra sagt av mannen. Det er nok hormonane som lurer....

    SvaraRadera

Ja, och...?