QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 juni 2010

Jag-svenskeheksan

Inatt drömde jag att jag hade superkrafter. Jag googlade
"dröm/superkrafter", och bl a hittade jag detta från alltombarn.se:


Tjaha? Vad ska man tro om detta? Att jag är sketanes trög i utvecklingen eftersom jag nu är en gammal tant? Eller är jag ungdomlig och fin, och har stor tro på mej själv och mina möjligheter?

Inte vet jag - men det var häftigt att bara langa ut
näven och KA-BOM!! så var något gjort.

Vad drömde du inatt? 

9 kommentarer:

  1. Inatt? Ingen aning längre, men jag drömmer ofta att jag flyger - utan vare sig kvast eller andra hjälpmedel ;-) Lite knivigt då jag är så höjdrädd, speciellt när man ska landa igen!

    Kramar från Ordbruket :-D

    SvaraRadera
  2. Natt som dag..det är blankt mellan öronen ;)

    SvaraRadera
  3. I natt har jag ingen aning om vad jag drömt.

    SvaraRadera
  4. ungdomlig!
    jag har drömt att jag vart jagad av polisen, trodde jag skulle tappa körkortet.

    SvaraRadera
  5. Tja, vem vet. Men bättre sent än aldrig väl ändå? :-) En annan har ju inte kommit dit ännu, aldrig drömt detta.

    SvaraRadera
  6. Ett klart tecken på att din hjärna fortfarande är spänstig och ungdomligt nyfiken.
    Sällan jag minns vad jag drömt - tråkigt!

    SvaraRadera
  7. Ingenting men mannen i mitt liv antydde att jag snarkade. Sådana påhopp är jag inte road av...

    SvaraRadera
  8. Jag drömde att jag gick omkring på en brygga med en man som såg ut som en "gammal fiskare med pipa i mun, som brukar vara på tavlor". han gjorde så det blev strömavbrott ute hela tiden. och jag skulle samtigit utföra uppdrag som mysteryshopper och kände mig mkt stressad. Regnet öste ner.

    SvaraRadera
  9. Klart att du är ungdomlig och alert :-) Jag drömde att jag la an på "min" bensinmacks kille... tror jag saknar mannen...?

    SvaraRadera

Ja, och...?