QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 juni 2010

Jag har genom media sett att många av det svenska folket tycker att kungen ska pensionera sig, och låta Victoria ta över. Men som Maken så klokt sa; "låt henne nu få leva lite familjeliv innan hon i tillägg ska ta över jobbet som statsöverhuvud."

Jag kunde inte vara mer enig.

15 kommentarer:

  1. jag håller med också!

    SvaraRadera
  2. Det vore väl i och för sig som för så många andra. Sätta bo, skaffa familj och göra karriär under samma korta tid av livet. Äh, inte tror jag att kungen är riktigt färdig med att vara kung än. Får jag inte igenom att vi inför republik kan han lika bra få hållas ett tag till.

    SvaraRadera
  3. Håller med till 100%! Låt henne få njuta av familjeliv och kärlek!

    SvaraRadera
  4. Finns absolut inget att tillägga! Det är väl mer än nog att bilda familj. Fast dom lär inte komma helt undan! Pappa kungen kan gott få vara kung ett tag till.

    SvaraRadera
  5. Tror inte att Kungen vill avgå än.

    SvaraRadera
  6. Jag håller också med. Låt dem bilda familj i lugn och ro. Så mycket lugn och ro de nu kan få de stackarna.

    SvaraRadera
  7. Precis. Fast familjeliv? I offentlighet lär det bli fast man önskar att hon fick leva lite vanligt liv ett tag innan hon måste ut i blickfånget igen.

    Fast jag bryr mig inte så mycket egentligen, men ska vi ha kungahus så tycker jag att Victoria passar bättre än kungen som statschef, så det blir säkert bra så småning0om ;)

    SvaraRadera
  8. Ja, hon har nog ganska fullt upp ändå... Det blir säkert hennes tur till slut ändå...

    SvaraRadera
  9. Det var absolut kloka ord ;-) kram

    SvaraRadera
  10. Smart make där du, ja, även frun ;-) Låt henne vara småbarnsmamma först! Fast jag tror hon fixar jobbet superbra!

    SvaraRadera
  11. klok din man , han måste vara norsk;)

    SvaraRadera

Ja, och...?