QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

19 juni 2010

Dagen idag

Som den multitaskwoman jag är, så tvättar jag, läser bloggar och går på bröllop i soffan samtidigt. Lätt som en plätt. Ock eftersom jag är svenska
i Norge, så har många redan gratulerat mej. Jag svarar med en perfekt
kunglig vink, självklart med den riktiga knekken i handleden.

6 kommentarer:

  1. Jag sitter bänkad på bästa plats redan och har sett till att jag har alla godsaker jag behöver!
    Tyvärr har jag även feber och förkylning, men flaggan är i topp och jag vet att jag kommer fulgråta när jag ser brudparet.

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med dagen til alle svenske prinsesser og dronninger! Jeg skal gråte en skvett, jeg også.

    SvaraRadera
  3. oo har du lärt dig den kungliga vinken? jag övar fortfarande :)

    SvaraRadera
  4. Är inte den knekken som att skruva i en glödlampa? ;-)

    SvaraRadera
  5. ah...jag kan inte heller den kungliga vinken:) det blir mer en tjenare-farsan hälsning från mej:==)))))

    SvaraRadera
  6. Den vinken måste jag träna mer på.

    SvaraRadera

Ja, och...?