QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 juni 2010

Blogginspiration är lik noll

Om en liten stund ska jag hämta Sonen på flygplatsen,
han kommer hem på sommarsemester...
Vi säger "HEJ!" till Sonen och "GOODBYE" till bilen...

...och var är solen som utlovades på værmeldinga igår?
Borte borte....
Faen.

Update: Med Sonen kom solen, det tackar vi för!

17 kommentarer:

  1. Kanske snart meningen med ett sommaruppehåll? Jag känner likadant. Det händer jättemycket, men man orkar liksom inte skriva om det. Suck!

    Jag tycker i alla fall att det är roligt att läsa din blogg! :-) Och gör det gääärna hela sommaren. Bara jag sipper att skriva själv ;-)

    SvaraRadera
  2. Det är något som ligger i luften tror jag. Jag har inget att blogga om, och lite varstans läser man om folk som har bloggtorka...
    Hoppas det går över.

    Kul att få hem sonen!

    SvaraRadera
  3. Det er ganske så tomt her også... Kanskje man skulle begynne å rullere opp gamle innlegg? Repriseblogging? Bare sånn for å holde aktiviteten oppe? Jeg synes nå at jeg muller om det samme hele tiden uansett, så leserne mine hadde sikkert ikke merket forskjell.

    SvaraRadera
  4. Här är den inte heller. Solen alltså...

    Mysigt att få hem sonen kan jag tänka!

    SvaraRadera
  5. Det är fint ute men molnigt så någon sol lär vi inte få se i dag.

    SvaraRadera
  6. Mysigt att få hem sonen! Solen är i Eskilstuna. Helt klart är den här *sattförlängenäsanärröd*

    SvaraRadera
  7. skönt att få hem sonen ;) och du har ju en egen privat chaufför;)

    SvaraRadera
  8. ...men nu får du ju hem sonen och då är det ju inte så konstigt att blogglusten försvinner :D

    SvaraRadera
  9. Bloggtorka?! Det är väl inte tvunget meningen att man ska skriva varje dag och minut, meningen måste väl vara att man ska skriva av sig när det är något som tynger eller spritter i ens sinne och tankevärld?! Annars är ju risken att det bara blir tomt och innehållslöst.
    Du lär nog få mycket att skriva om när sonen åker hem igen. :) Härligt med besök av barnen.

    SvaraRadera
  10. Lusten kommer tillbaka när man minst anar ;-) liksom solen...

    Kramar från mig :-D

    SvaraRadera
  11. Nu blir det sol, det tror jag!

    SvaraRadera
  12. Varför får inte jag, som skulle behöva det, lite bloggtorka? Njut av sonens sällskap!

    SvaraRadera
  13. Ha nu en massa mys med sonen. Gillar din blogg även om du har torka!! Kram

    SvaraRadera
  14. Torka är bara förnamnet hos mig...
    Skicka ett sms med telefonnummer, har ju bytt upp mig och förlorat alla "gamla" kontakter.

    Markattan

    SvaraRadera
  15. jag har inte heller ngt att blogga om. trist. men det kanske kommer en värstinginspirationsvåg...snart?!

    SvaraRadera
  16. När barnen kommer kommer alltid solen oavsett väder eller?

    SvaraRadera
  17. Här har det varit sol hela dagen. I Kongsvinger likaså.
    Kramen

    SvaraRadera

Ja, och...?