QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

04 maj 2010

Veckans tredje snusk (harrejavvlar!)

Idag skulle Maken egentligen träna, men jag lockade hem honom på en liten tête-á-tête istället. Nu håller han på och river garderoben på det lilla rummet (den har varit infälld i väggen). Och så springer han här upp och ner för trappan och frågar om jag ska spara på ditten och datten som låg ovanpå garderoben; lite hyllor och sånt där.
Och så tjafsar han om att "man kan ju inte spara på allt!"
Ska han säga, j**la hamster som han är!

Nu vette faen om jag är så lysten på en tête-â-tête.....med ett sånt tjatande till förspel och med en småsvettig arbetskarl (jag har aldrig haft några sexuella fantasier om hantverkare).

....och nu är jag HUNGRIG också!
(faenfaen....näe)

22 kommentarer:

  1. Hahaha! Inget dåligt "förspel"

    SvaraRadera
  2. Oj, trötta inte ut honom med förspelet nu, han ska ju orka med grande finale också ;-)

    SvaraRadera
  3. Skit i förspelet du och fäll in dig själv i väggen i stället så det blir något av'et!

    SvaraRadera
  4. Säg inte det...tänk dig en stor härlig smed ;O)

    SvaraRadera
  5. sv; jodå gick finfint jag väger mig varannan vecka och jag har lega still sedan efter jul men nu ta mig tusan hade jag gått ner 2,3 kilo helnöjd, skit i hyllorna och fixa lite tête a tête i duschen så gnäller han nog inte om några hyllor hit eller dit

    SvaraRadera
  6. Jag skulle också SATSA på duschen...inte ren man = inte trevligt.

    SvaraRadera
  7. Förspelet är överskattat! ;)

    SvaraRadera
  8. Oj, vilka möjligheter!

    Är du "mätt" nu?

    Markattan :)

    SvaraRadera
  9. Kan du inte ha en dejt med någon i resaurangbranchen i stället så kan guben din får riva ifred?

    SvaraRadera
  10. Jag käkade en macka med matjesill o ägg, och då sa Maken att det tamejfanden inte blev några kyssar, så vi gjorde en kompromiss; han duschade o jag borstade bissen!

    SvaraRadera
  11. å...en svett mann!!! *sukk* Må ikke undervurderes!

    SvaraRadera
  12. Hehe - du är för ljuvlig du!!
    Men håller med. Hantverkare ska bara vara tysta, manliga och nakna.

    Eller sade jag fel nu?
    :)

    SvaraRadera
  13. ..hoppas tvättad man och borstad kvinna fick sig en..te..stund.. ;)

    SvaraRadera
  14. Han får väl ta sig en dusch när han har kommit ut ur garderoben...Ät lite under tiden du, så kommer nog lusten tillbaka! ;D

    SvaraRadera
  15. ...går han i gang med å rydde, når han kan få...? Det hadde aldri min mann gjort (men så er han da heller ikke så veldig glad i å rydde).

    SvaraRadera
  16. Normalt inte. Frustration kanske? Fast varför? Näe, jag vet inte...

    SvaraRadera
  17. Men mat och sex är ju en bra kombo för er båda! ;-)

    SvaraRadera
  18. Har Mme Finnpajsaren sett "En ganska snäll man" med Stellan Skarsgård? Han gör bägge delar - samtidigt!!
    Rekommenderas, filmen alltså.

    SvaraRadera
  19. Mat, sex och en utriven garderob, låter helt ok.

    SvaraRadera

Ja, och...?