QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 maj 2010

Tomt

Jodå, jag är tillbaks. Fast jag har inte kommit igång riktigt. Är en smula matt på nåt vis. Tänker mycket på flera andra, av olika anledningar. Och då blir det svårt att klämma till med fjantiga inlägg. Men allt löser sej...man får bara ta tiden till hjälp.
Tålamod var det, ja.

21 kommentarer:

  1. Men du är tillbaka i alla fall :D
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Äntligen!!! Har saknat dig! KRAAM

    SvaraRadera
  3. Tålamod är bra! Kam!

    SvaraRadera
  4. miss you, - glad att du är tillbaka

    SvaraRadera
  5. Ibland är det så, jag hoppas att det går över!

    SvaraRadera
  6. man kan inte alltid ligga på topp och känner man inte för fjantiga inlägg är de svåra att klämma fram,

    SvaraRadera
  7. Det är ändå skönt att du är tillbaks. Skriv vad du vill. Om du vill. När du vill. Vi är väldigt många som ju vet att du är allt annat än bara fjantig, du är Medmänniska med stort M :)!

    SvaraRadera
  8. Välkommen hem då, trevligt att se dig.

    SvaraRadera
  9. Livet går upp och det går ner. Vi är med dig i nöd och lust! Kram

    SvaraRadera
  10. Jag tycker inte att dina inlägg är på något vis fjantiga, bara trevliga! Här har du en fan till- obs inte F-n!

    SvaraRadera
  11. Huvudsaken att du är tillbaka, med fjantiga inlägg eller utan :-) Du är saknad! Kram

    SvaraRadera
  12. Jag tycker faktiskt att det är skönt att läsa olika typer av bloggar, allvarliga o mindre allvarliga. Det behövs en blandning.
    Så blogga på med din typ av blogg som jag inte tycker är fjantig.
    Kramen

    SvaraRadera
  13. Jaaa, ibland kommer liksom själva livet emellan.....men nu är du med igen och det är kalasbra...har saknat dig!
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  14. Skönt att se att du är tillbaks!
    Hoppas du mår okej och att du förstår att du är saknad! Kram!

    SvaraRadera
  15. Och tålamod var inte din starkaste gren va? ;) Vad tråkigt! att höra att det inte riktigt är bra! Hoppas att det löser sig på bästa sätt snart.
    Härligt att du är tillbaka :)

    SvaraRadera
  16. Välkommen tillbaka! Tur att jag har tålamod så det räcker till och blir över :-)

    Kram

    SvaraRadera
  17. Tålamod...det har jag ;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?