QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 maj 2010

Tillfälligt stängt!

pga

sömnad
och
packning.

(###%&%#**!!!!!) 

Update kl 14:25: Vad jag faktiskt har gjort/ska göra:

*Sytt om ärmarna på en blus (som ska med)
*Stryka
*Packa.......usch
*Plocka ut ur lilla rummet inför Makens igångsättande av renovering
*Flytta sybord och alla därtillhörande attiraljer (mååååånga)

*Samt ta ett
(välförtjänat)

*F.O.T.B.A.D.

10 kommentarer:

  1. Jag förstår. Du har mina sympatier vad gäller packning. INTE roligt. Ha en fin dag i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Fotbad låter najs!
    Det andra kan jag vara utan!

    SvaraRadera
  3. Vad duktigt folk det finns!

    SvaraRadera
  4. Precis som du hatar jag packning. Skapar stress och irritation, rädslor och sa jag irritation?

    Ska du få ditt syrum renoverat?
    Härligt i så fall!

    SvaraRadera
  5. US: Nej, det ska bli TV/gästrum.
    Sista rummet för renovering ska bli gemensamt arbetsrum :-)

    SvaraRadera
  6. Hm, synd att du inte får ett eget att breda ut dig i ;)
    Jag skulle behöva ett till jag.

    Jag tycker om dig också. Mycket t.o.m

    *kramar om*

    SvaraRadera
  7. Mycket med det jordiska...

    SvaraRadera
  8. Fotbad, ja. Får nog ta ett jag också... ;)

    SvaraRadera
  9. Ut och resa igen? Du är en mycket berest osloskånska du :O)
    Var bär det av den här gången då?
    (borde jag säkert veta, för det har du säkert skrivit, men minnet....)

    SvaraRadera
  10. Fotbad låter skönast :-)

    SvaraRadera

Ja, och...?