QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

16 maj 2010

Stoneage from hell

Som ni vet så är jag ju för tillfället i Skåne hos Mor&Far, och deras dator härstammar från 1700-talet sådär cirka. Jag kan t ex slå igång den för att skriva ett inlägg, och då kan jag i princip se nyheterna medan den öppnar Blogger.

Man måste ha T.Å.L.A.M.O.D. Och det har ju jag....inte.

Det gör att jag inte får läst era bloggar eller kommentera hos er,
vilket känns både ruttet och taskigt.

Då vet ni.

15 kommentarer:

  1. Ok.. Det var ju NÄSTAN så jag tog upp vodoodockan och nålade dig! ;-) Näää skojjar bara!! Ha det nu så underbart där och njut! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du har mycket att ta igen sen när du kan, he he ;-) Njut av ditt Skåne och mor och far! :-)

    SvaraRadera
  3. Här i Skåne tar vi det lilla lugna! ;o)

    Dina föräldrar har iallafall en dator...

    SvaraRadera
  4. haha ......det lät som mina föräldrars dator men den behöver man inte ens slå på för inte har dom internet inte. Sånt trams som pappsen säger och vägrar röra datorn överhuvudtaget, där är det mamma som är geniet

    SvaraRadera
  5. Det är lugnt. Du har säkert massor att skriva när du kommer hem. Ser fram emot det.Kram

    SvaraRadera
  6. hehe...Sånn er det hjemme hos mine foreldre og. Men tålmodighet eier jeg ikke. Så når jeg er hjemme hos de ei helg, er jeg heeelt avskåret fra resten av verden...

    Kos deg hjemme hos mor og far, og heis det norske flagg i mårra! ;)

    SvaraRadera
  7. Nyttigt att träna tålamodet ibland ;-)

    SvaraRadera
  8. Tålamod är en dygd och intet är som väntans tider heter det ju... Fast fy farao vad man blir galen på långsamma datorer när man är van vid att det går relativt snabbt.

    Ha det fint och pyssla om mor och far

    Markattan

    SvaraRadera
  9. Hur kan det vara ruttet och taskigt???
    *fattar ingenting*

    SvaraRadera
  10. äh, du hälsar väl på då du hinner :) ha det gott!

    SvaraRadera
  11. aha en sån dator som tar upp ett helt rum då:) moahaha

    det ä longt, jag har inte vart hemma i helgen ändån:)))

    kramen!!

    SvaraRadera
  12. Du kommer igen sen! Det är lugnt!

    /oinloggad Malde

    SvaraRadera
  13. Högt pris att betala för att njuta i ett kallt, festligt Skåneland ;). Njut av Mor&Far du, den som längtar efter... :D

    SvaraRadera
  14. Känslan är bekant, så har jag det hela sommarhalvåret med mitt mobila bredband på stugan..

    SvaraRadera
  15. Då vet vi. Ha det gott!

    SvaraRadera

Ja, och...?