QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 maj 2010

Mötet

Jag är nyfiken på människor. Träffar gärna nya, och lyssnar mer
än gärna på livshistorier; varför man är den man är, hur livet har format, vilka val man har gjort osv.

Igår hade jag lyckan av att träffa "Änglar finns dom?"
En alldeles underbar människa, just nu i motgång;
men vilken själ, förstår ni!

Vissa människor har så vackra själar som det riktigt lyser om, och man får bara skatta sej lycklig över några timmar i deras sällskap. Man ska vara väldigt rädd om sådana stunder.

Dom ögonblicken sparar jag i mitt hjärta :-)

13 kommentarer:

  1. Gläder mig för er båda två!

    Kramar :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är de där vackra människorna något extra! Verkar ha varit ett underbart möte! :)

    SvaraRadera
  3. Så ljuvligt. Jag hoppas du har vägarna förbi här snart! :-)

    SvaraRadera
  4. Alltid spännande att träffa nya människor.
    En fin lördag önskas dej. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad kul :-) Du verkar vara en lika underbar människa att träffa, hoppas vi ses nån dag!

    SvaraRadera
  6. Man är lyckligt lottad om det klickar! Oavsett om det gäller kärlek eller vänskap.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  7. låter alldeles underbart

    SvaraRadera
  8. Fint inlägg! Tack för igår! Jag känner mig lyckligt lottad att få träffat dig! L hälsar till dig!

    SvaraRadera
  9. Ja vet du, flera sådana vackra själar har jag hittat på nätet, och sedan haft förmånen att möta i verkligheten. Vi skulle troligen aldrig ha mötts om vi inte "nätat" p.g.a. fördomar och yttre attribut man gärna hakar upp sig på. Hur fördomsfri man än anser sig vara. Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  10. ja visst är det kul med nya bekantskaper! :)

    SvaraRadera
  11. Låter härligt!..ögonblick och möten av den sorten är ovärderliga :)

    SvaraRadera
  12. Vardagen skulle vara hemskt tråkig utan dessa ibland häftiga, berikande o minnesvärda mötena.

    SvaraRadera

Ja, och...?