QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 maj 2010

Man är ärlig

På tal om detta, så stod Maken ute och pratade med ett par av grannarna (goda vänner), när jag kom på att vi faktiskt kunde kasta dörren till köksboden också. För när vi får ny innedörr till toan nere, så kan vi ta den dörren och sätta tillbaka till köksboden. Det höll Maken med om, och gick för att haka av den.

Då säger grannmadamen till mej:
-Jag noterar att din man lyssnar och gör som du säger,
det gör inte min! Hur bär du dej åt??!
-Sex, sa jag (och ljög lite).

25 kommentarer:

  1. haha.... Godt sagt! :)

    SvaraRadera
  2. haha .....den var bra :-) I såna lägen får man ljuga

    SvaraRadera
  3. Lite sex kan man alltid slänga in ;-) Bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Det är viktigt att belöna rätt typ av beteende. Det gäller att dessutom göra det på en gång det korrekta beteende dyker upp. Hunden är enklare där räcker det att ha levergodis i fickan.

    SvaraRadera
  5. Om det då hjälpte!
    Sex alltså.

    Positiv förstärkning funkar då på hundar men jag tvivlar att det funkar på män!

    SvaraRadera
  6. Det där kommer sprida sig och himmel vad det kommer sexa i husen på er gata!

    SvaraRadera
  7. muahahaha..... så sant så sant...!!! man får hitta dom belöningar dom svarar bäst på, här är det öl som funkar bäst:)

    SvaraRadera
  8. Vad bra att du har honom i ditt grepp.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Men det är ju så...det hjälper till

    SvaraRadera
  10. Underbart, sex är medicin för det mesta. Klockrent
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  11. HAhahaha...det är HUMOR!!! Den ska jag komma ihåg...fast jag tror våra grannar hade dött om jag sa så...men fan...värt att testa!!
    Kramkalas Anna

    SvaraRadera
  12. Hahaha! Fågelholkar? Kram

    SvaraRadera
  13. Osloskånskan i ett nötskal minsann!

    Markattan

    SvaraRadera
  14. Den var UNDERBAR!!!
    :-D

    SvaraRadera
  15. Exakt....-:)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  16. Hahaha!! Ja, jag har faktiskt undrat hur du gör...Tack för tipset! :D

    SvaraRadera

Ja, och...?