QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

05 maj 2010

Lycka

Nu ska jag strax iväg och hämta Sonen,
som kommer på spontanbesök några dagar!

Update kl 1330: Ja tänk så märkligt det är...förr fick man minsann inte krama honom offentligt, men nu sitter han som en jädrans polyp runt halsen i flera minuter! Och Mamsen går av skaftet av förtjusning och bara njuuuuuter!

17 kommentarer:

  1. De besöken är ju de allra bästa!
    Ha det riktigt mysigt.

    SvaraRadera
  2. Sonen, då går Osloskånskan på lyckomoln ett par dar :)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Ha det så gott :-D

    Kramar från Pennelina

    SvaraRadera
  4. Kul! Ha det absolut jättekul!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Jag sitter o väntar in min dotter :)

    SvaraRadera
  6. åååh så mysigt när sonen kommer, jag får vänta ända till kristi flygare innan min son behagar dyka upp :-/

    SvaraRadera
  7. Ja det ÄR lycka det!!!!

    Jag gjorde ett spontanbesök hos sonen häromdagen i Lund. Och jag märkte till min STORA glädje att det uppskattades:D det är lycka det;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. *skrattar* Ja du, det svänger när det gäller ungarna :-) Ha ett par underbara dagar! Kram

    SvaraRadera
  9. spontanbesök är mycket trevligt, min son överraskade mig och vår familj en gång. Vi bor 100 mil från varandra och en dag klampar han in i hallen ropar HEJ ingen av oss visste att han skulle komma hem, det var roligt.

    SvaraRadera
  10. Mysigt med spontana besök!
    Som en kärleksfull polyp runt halsen, sa du?
    Undrar om han vill låna bilen...? ;D

    SvaraRadera

Ja, och...?