QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 maj 2010

Ja ja

Jag har inte kunnat vifta på svansen på några veckor, så det fick bli en omgång Voltaren. Fast det vill inte magen ha. Hur faen ska man kunna leva i en dumkropp som inte kan komma överens med sej själv? Dessutom är den alldeles fnoskig och nojig idag, måste nog faktiskt vricka ut den på en aldrig så liten sväng i grannskapet. Mycketmassa kaffe och mycket sötasockerchockkakor igår blir
fnattig själ som inte får ro, att man aldrig lär!

Men först en liten antimagsyrapilla, sen går vi.
Med, eller kanske helst utan höftevrikking.

7 kommentarer:

  1. He, he! Ja, jag har redan gått min promenad, skönt med frisk ljummen luft!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hm. Höftvickning, går det?

    Jag har vaggat fram som en anka/gravid kvinna i många år nu. Känns jättefint.
    Vicka på höfterna gör svinont så det går inte, nej vagga fram och knappt lyfta fötterna, det är snyggt!

    Hoppas du har mindre ont nu!

    Jag kan tipsa om ett liniment som heter Linnex, det är superbra, verkar jättesnabbt. Eller zon eller likn. salva, är också bra när man behöver skona magen.

    SvaraRadera
  3. promenad härligt, själv byter jag ut min body-pump idag med en rask promenad runt el-ljusspåret hemmavid, häftiga baslåtar byts ut mot fågelkvitter

    SvaraRadera
  4. Jag undviker att vicka på höfterna av två saker; jag är rädd att mitt värkande "arsel" ska ge vika innan nästa bedövningsspruta, och vickar jag på höfterna så "vickar" även bilringarna... Hoppas värken ger med sig! Kram

    SvaraRadera
  5. Röra på sig, vick eller inte, är välgörande bara man inte förtar sig.

    SvaraRadera
  6. Voltaren kan verkligen knäcka ens stackars mage!
    Hoppas du fick lite luft - med eller utan svansviftning!

    SvaraRadera
  7. Ibland är den vrång kroppen, riktigt vrång.

    SvaraRadera

Ja, och...?