QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 maj 2010

Felskrivet

Maken har för en gångs skull läst bloggen. Och påpekar sårat att jag har skrivit fel. Alltså; han är inte sårad för att jag skriver att han säger dumma saker eller väcker sej själv, NEJ! Han påpekar alltså att det ju inte var selenbrist...det var ju, just det: magnesiumbrist. Och alltså knaprar han magnesiumpiller, obsobs!

Så till alla er som förslagit det i kommentarerna; ni har ju alldeles rätt!

Men har det hjälpt? NÄ!

14 kommentarer:

  1. Jaha, då har vi fått förklaringen på det då :O)
    Han är ju närvarande i alla fall, som läser din blogg...
    Min brukar också göra det, för att få vet vad han gjort för knasigheter mest ;)

    SvaraRadera
  2. PT: Du - det är inte ofta! Heller undantagsvis, faktiskt!

    SvaraRadera
  3. Jo, Skåne var jättevackert, det tycker jag faksitkst, men det hade ju kunnat bjuda på uppehållsväder, så jag hade kunnat stoppat näsan utanför bilen... regnkläderna var kvar hemma :/
    Men det får bli fler gånger!

    SvaraRadera
  4. Stackars make. Det är noga att metallerna blir rätt.

    SvaraRadera
  5. Nilla: Vad händer annars? Rostrisk?

    SvaraRadera
  6. Han kanske ska ta HELA burken på en gång???

    SvaraRadera
  7. Vilken tur du har som har en gubbe som läser din blogg, det gör inte min... Har ett bra tag haft ett par test sider uppe å han märkte nyss dessa sider för laptopn stog öppen i köksfönstret med min blogg uppe...

    SvaraRadera
  8. Tur att han inte hann börja rosta och skramla ;-)

    SvaraRadera
  9. Hjelper dette for snorkingen også eller bare sparkingen? Jeg leter nemlig etter et vidundermiddel som kan stoppe decibel fra naboputa...

    SvaraRadera
  10. Tack för att du gav mej ett gott skratt så här tidigt på morgonkvisten! Det var så roligt att läsa om din make och hans kill i benen! Ha en fin söndag! // Leni

    SvaraRadera
  11. Ja det är viktigt att det blir rätt och sant här i bloggvärlden...

    Markattan

    SvaraRadera
  12. hahaha...Jo hanarna kan dom ;-) Jag frågade min man Herr-G -Har du läst på bloggen min?
    -Nää,suckade Herr-G jag är ju för f*n med i verkligheten när det händer,så varför ska jag bli påmind om allt elände!

    SvaraRadera
  13. Ojoj, rätt ska vara rätt!

    SvaraRadera

Ja, och...?