QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

12 maj 2010

Bloggträff!


Uppi dessa underbart häftiga pjucks fanns det ett styck underbart häftig Markatta!
Vad GJORDE jag innan jag började blogga??

Jag måste ha levt ett fattigt liv...

Mississ Markattan är femte bloggisen jag träffar,
och det kan varmt rekommenderas!
Inte en enda gång har jag blivit besviken, tvärtom!
Det är en lycka att få lära känna nya människor, det finns så många :-)

Nåväl, vi käkade en bjässeräkmacka och drack vin, och pratade.
Och pratade. Och pratade. Och pratade.

Till slut klämde vi varsin whiskey, som kronan på verket.
(en sån sympatisk människa, som gillar whiskey!)
Så jag håller mitt nyårslöfte om att dricka mer alkohol i 2010.

Nu ska jag styra snudan (skånska för näsan el ansiktet) mot Skåneland.

17 kommentarer:

  1. Vad kul med bloggträff!!

    Jag har inte följt markattans blogg men skulle tycka att det vore oerhört intressant att träffa en människa med sådana skor. Vem bär sådana? Måste nog gå och tjuvkika hos markattan ;-)

    Ha det fint i Skåneland!

    SvaraRadera
  2. Trevligt, för tänk om det skulle visa sig att man ångrar mötet? Fortsätt ditt din näsa pekar!
    :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att träffas IRL!!

    SvaraRadera
  4. härlig träff, låter riktigt roligt :)

    SvaraRadera
  5. va kul ;) och jag håller med dig man träffar underbara människor;)

    SvaraRadera
  6. Häftiga skor och en intressant blogg, måste vara en trevlig människa.

    SvaraRadera
  7. trevligt, men jag har aldrig träffat någon.
    Jag är lite blyg och gömmer mig tryggt bakom skärmen och tangentbordet :-)

    SvaraRadera
  8. Åh vad jag avundas dig :-) Vad bra att ni hade så trevligt och att hon gillade både skor och whiskey ;-)

    SvaraRadera
  9. Kul med träff!!! Det är jättekul att träffa bloggvänner...

    SvaraRadera
  10. Visst är det ett bra sätt att bekanta sig med människor. Med tiden lär man ju känna personligheterna lite grann :-) Låter som om ni hade det jättetrevligt.

    SvaraRadera
  11. Så kul! Jättemackan utsikten från heaven och en rejäl whiskey, sämre kan man ha det.

    SvaraRadera
  12. Och jag hade det såååå trevligt och det var så gott att få sina bilder bekräftade.

    Markattan, ser fram emot fortsättning

    SvaraRadera
  13. Åh, vilka pjucks!!!
    Bara en underbart fräck kvinna kan ha ett par sådana i sin ägo :)

    SvaraRadera
  14. Det alltid kul att träffa nya vänner...mycket bra!

    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  16. Det bliv två inlägget...-:)

    Fina vår stövlar...

    SvaraRadera

Ja, och...?