QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 april 2010

Varning: snuskinlägg!

Detta hittade jag hos Madame Finnpajsaren igår;


...och eftersom jag tycker att man ska ha kunskap
om det man använder ibland, så satte jag Maken till att ta testet.
Och tror ni inte att den jäkeln klämde till med 10 rätt??!

TVÅ rätt mer än mej(!) som är den som faktiskt är
INNEHAVARE av IQ-vaginan i detta hushåll!!

För jävligt.
Snopet.

(kunde skrivit snoppet, men det gjorde jag inte) 

Faen.

23 kommentarer:

  1. Ovanstående är anledningen till att jag inte låtsades se det överhuvudtaget när jag såg det hos finnpajsaren. Jag hade på känn att det skulle bli katasrofala resultat, men du var modig du! ;-) (är du säker på att han inte fuskade på nåt sätt?)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter bra att den som ska använda sakerna har läst instruktionsboken ordentligt och kan sin sak. Då behöver inte innehavaren lämna en massa instruktioner och då gör det inget om man inte har 100% koll på grejerna.

    SvaraRadera
  3. hmmm....muligens du heller burde være meget fornøyd akkurat nå!!! :D

    SvaraRadera
  4. og du.....Hysterisk morsomt å oversette siden din automatisk fra svensk til norsk!

    "Snoppet kunne ha skrevet, men jeg gjorde ikke"
    hahaha... :)

    God helg..

    SvaraRadera
  5. Og så oversatte jeg en gang til den snopp-setningen jeg skrev...
    Og da ble det:

    "Snoppet stand til å ha sin lyske, men har jeg ikke"

    hahaha... Sorry, at det ble noen kommentarer fra meg her nå, men oj så morsomt vagina-innlegg!!!!

    SvaraRadera
  6. Han verkar ju ha koll på sakerna i alla fall ;D

    SvaraRadera
  7. Själv kuggade jag mig och har förmodligen körförbud! Ska nog också be maken ta testet så att någon har bruk för den iaf!

    SvaraRadera
  8. Du har tydligen fått tag i helt rätt karl.
    Grattis!!

    SvaraRadera
  9. Haha du skrev det minsann ändå! (snoppet) hehe. Jag har inte gjort testat, gissar mig till att jag skulle ha alla rätt. Typ.

    SvaraRadera
  10. Ha ha ha! Dette er morsomt!

    SvaraRadera
  11. Tragiskt, eller nåt. Jag har fått fyra barn och fick 7 (sju) rätt. Jag är väl inte så teoretiskt lagd då...

    SvaraRadera
  12. Ja onekligen snopet väl?
    Törs inte göra testet jag.
    Jag tar Innersvingen o rockar loss istället :O)
    Ha en fin fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag skulle vilja påstå att du har en bra karl :-) Ha en trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  14. Va kuk....nä,jag mena kusligt!! Hur visste han mer lixom??? *fundersam*

    SvaraRadera
  15. Grattis till den maken du! :-)
    Önskar en fin, och SKÖN, valborgshelg! Kram påre! :-)

    SvaraRadera
  16. Jag har också snusktema på min blogg. Har inte gjort testet, vågar inte. Tänk om jag får många fel!

    SvaraRadera
  17. Du måste träna mer tillsammans med din vagina!
    Jag kan inte se det på något annat sätt ;)
    Du har tränat för lite!

    SvaraRadera
  18. Väl, jag sitter här och surar lite,, ihop med Herr C...
    Vi fick inte ens till att göra testet!
    Bra eller anus...?

    Trevlig Valborg iallafall :D
    Kramen

    SvaraRadera
  19. du verkar ha fått den bäste ;-) detta test måste kollas in på stört...

    SvaraRadera

Ja, och...?