QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 april 2010

Vaginalexperten

Maken är så in i hela häfflette stöddig bara
för att han smacka in 10 rätt på vaginaltesten.

"AMATÖRER!" fnyser han om alla andras lägre poängresultat.

Sonen är redan på kanten av skämsel,
och går väl runt med huvet i en stövel, arma unge.
Undrar just om rubriken är en titel Maken vill
smycka sej med i gatas berömda dartlag?
Faen tro't.

15 kommentarer:

  1. *asg* Låt honom göra det om han vill! :-) hehe...

    SvaraRadera
  2. Han kan gott vara stolt. Jag hade färre rätt =(

    SvaraRadera
  3. Jag hittade ett fel i vaginatesten. Det finns veterligen fler än tre typer av orgasmer. Hallo, Kinsey har varit död i över 70 år!!!

    SvaraRadera
  4. Men va'faen Faustina??! FLER??? VAAAAR???
    (räknas nougat/choklad-fastklistrad-i-gommen-orgasm?)

    SvaraRadera
  5. Jag tänker INTE be maken göra testet, den saken är klar!

    SvaraRadera
  6. Det måste ju vara en rätt bra grej att vara gift med en expert på området:)

    SvaraRadera
  7. Tänk, expert, det är stort.

    SvaraRadera
  8. Låt honom få glänsa bland grabbarna ;-)

    SvaraRadera
  9. Bra jobbat där! Låt han nu njuta av sin kunskap.. oj, vad snuskigt det lät. Ja..eh.. hej då..

    SvaraRadera
  10. Hans givna födelsedagspresent detta år är en t-shirt med trycket: VAGINALEXPERT

    SvaraRadera
  11. Åh vad får vi för cred för att vi hittar till nötterna?

    SvaraRadera
  12. Haha. Men var stolt, din man måste ha en bra lärarinna. Hur skulle han annars ha fått alla rätt?

    SvaraRadera
  13. Min man gjorde testet och fick sju rätt. Det sa han inget om. Sen gjorde han om testet och fick tolv rätt. Det sa han jävligt mycket om. ;)

    SvaraRadera
  14. Du får väl be honom visa var allt sitter någongång, han som är expert och vet hur det fungerar..;D

    SV: Jo, givetvis skulle jag ha ringt polisen!
    Jag blev så skärrad att jag inte ens tänkte på att ta reg.numret.. Jag hoppas innerligt att det gick bra resten av vägen!!!

    SvaraRadera

Ja, och...?