QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 april 2010

Öwårrdadd

Samme award fra 2 kjekke jenter:


Enligt reglerna ska jag lista fem saker som gör mej glad:

1. Min familj.
2. Mina vänner.
3. Mina bloggidoler (er alla!)
4. Våren.
5. Den kommande sommaren.

Egentligen ska jag ju välja vem som ska awardas,
men jag önskar att absolut alla mina bloggidoler som vill, tar den.

Samvaron med er betyder så mycket :-)

14 kommentarer:

  1. En bra lista! Instämmer.

    SvaraRadera
  2. Darling, du vet vad jag har svårt för såna där. Men tack ändå och jag hade skrivit precis samma sak som på din lista. Dessutom hade du fått den tillbaka bara för att du är du. :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Håller med alla föregående talare :-) Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Ja ... visst stämmer din lista!
    :)

    SvaraRadera
  5. Det var fint sagt!
    Och fina fem saker också.

    Kram!!

    SvaraRadera
  6. *asg* NEJ, jag ska inte sjunga (hemska tanke) ska spela in en "skälla på man/barn" CD :-) Kolla inlägg igår hos mig om smarta Gafflan ;-) Kram

    SvaraRadera
  7. Gratulerar! Gratulerar!
    Och inte bli grön av avund, nix. Jag trivs jättegott här och har mina rötter, men ibland är det läge att vidga sina vyer och jag föreslog när vi skulle flytta från storstan (Gbg) att vi skulle emigrera till Norge eller flytta till Skåne......! Det du!
    Där har du allt som i en liten ask. Hur är det nu med det där gräset.....
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det är bra när man får tänka till på vad som gör en glad :-)

    SvaraRadera
  9. Helt korrekt lista :O)

    SvaraRadera
  10. jag ska fundera lite så kanske jag ta den..Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis till din dubbla berömmelse! Bra lista dessutom ;-)

    SvaraRadera
  12. Internet och alla finfina awarder, kan man inte börja skicka kakor i verkliga livet till varandra istället? I would kind of like that...

    SvaraRadera
  13. grattis, inte illa... en så´n lista ska man göra varje dag så får man grunden till ett lyckligare liv!

    SvaraRadera

Ja, och...?