QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 april 2010

Blaj

Jag berättade inte hela sanningen om Carl Philip här.....
....han hade bara kallingar på!
(kjæresnillesøte, varför? VARFÖR drömmer jag sånt??!?)

Jag som inte ens är speciellt intresserad av kungahuset?
(jag måste ha varit hungrig)
På mat. PÅ MAT ALLTSÅ!!! (på grund av ugnen, fiskgratäng eller nåt)

Usch.

11 kommentarer:

  1. Haha, ska bli spännande att se om det blir någon fortsättning på detta...:D

    SvaraRadera
  2. Hehe, det är väl inte kungligheter du är sugen på (vem trodde det?) utan en ung , snygg hunk!? :-D

    SvaraRadera
  3. Tur att han inte satte kaffepannor i halsen iallafall. Kunde ha blivit en lustig situation om du var tvungen att rädda honom mitt i natten i bara kallingarna.

    SvaraRadera
  4. Erkänn att du drömde om honom redan 1988!!

    SvaraRadera
  5. Hmmm, vad säger din terapeut? Drömma om kalsonger när man är hungrig. Det låter som ett svårt fall av förträngning.

    SvaraRadera
  6. hahaha va rolig du er ;)

    SvaraRadera
  7. Hahahaha. Du är ju rolig du. ;-)

    SvaraRadera
  8. Tusen takk for hilsen i anledning vårt bryllup.

    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  9. Tack för att du förtydligade det där med maten...

    SvaraRadera
  10. He he, jag blir också förvirrad över kopplingen kalsonger och fiskgratäng ;)

    SvaraRadera
  11. Hahahahaa!! Så Carl-Philip i bara kallingarna satt och höll om dig!? Och du blir sugen på fiskgratäng?!! DET låter allvarligt!! ;DD

    SvaraRadera

Ja, och...?