QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

18 mars 2010

Vad annars?

Christina från Stribergs Station undrade vad jag hade köpt i Köpenhamn
som fick plånboken att brinna:
Bl a köpte jag dom här små raringarna från Gabor.
Ett par röda och ett par blå.

Är man skogalen så är man, jag lever iallafall upp till mitt rykte!

25 kommentarer:

  1. Vilka underbara skor :O)
    Vill också....

    SvaraRadera
  2. Pax för dom röda!! Jag har ett par andra blå om du vill ha istället!?

    SvaraRadera
  3. Det gjorde du rätt i. Skor kan man aldrig få för många.

    SvaraRadera
  4. hur många par skor har du?

    SvaraRadera
  5. WOW vilka konstverk! Hoppas du snart kan använda dem- UTOMHUS !( Jag har fortf. inte lyckats locka fram bollen ;(( ! )

    SvaraRadera
  6. Snygga! Älskar också skor.

    SvaraRadera
  7. Skitsnygga är dom:))Grattis till ett lyckat köp

    SvaraRadera
  8. Kikar in jag också. Fina skor! :)

    SvaraRadera
  9. Du måste ju va chicast i Oslotrakten!

    SvaraRadera
  10. Ååhhhh så underbara!

    De måste absolut vara värda ett rätt så rejält tomrum i portmonnän.

    Grattis till lyckade inköp.

    SvaraRadera
  11. Herregud, vad är det med er skogalna? Jag har ett par skor när det är kallt, ett par typ gympa, ett par sandaler och ett par foppatofflor. Fyra par. Typ. Är man skoogalen då?

    Fast å andra sidan är jag ju tyggalen så jag ska inte säga så mycket. Maken frågade om jag hade tyger för 15.000 kr och jag svarade bestämt nej. Absolut inte!

    Fast jag är lite osäker... 15.000 kr är inte många meter egentligen...
    ;)

    SvaraRadera
  12. Villhavillhavillhavillha..... Oerhört läckra skor!

    SvaraRadera
  13. Du har meget god smak på skor, vil jeg si! Jeg klarer å komme meg til sentrum av "byen" 14.30 neste fredag. Har da hele ettermiddagen å kose meg i byen på. Var stort sett umulig med avspasering. Håper det går bra!

    SvaraRadera
  14. Åh. Snygga. Vill ha!
    Vilken storlek har du? jag kan ta över de röda om du tröttnar och de passar.

    SvaraRadera
  15. Snygga skor är en investering och ingen utgift! Bra jobbat ;-)

    SvaraRadera
  16. Det var det då ;-)

    Kramisar!

    SvaraRadera
  17. Snygga!! Bra smak har hon också ;0) Kraaam!

    SvaraRadera
  18. Åhhh, de röda....jag kan ärva dem efter sommaren...ok?

    SvaraRadera
  19. Åh ja e me shoeohollic!!! Najs pjux!

    SvaraRadera
  20. Skorna var läckra och Gabor är ju bra för knepiga fötter...

    SvaraRadera
  21. Men jäklar så snygga! Klokt att köpa två par!

    SvaraRadera
  22. Märta: Eller så blir det så har när man inte kan bestämma sej. Men dom är sköna. Dubbelt sköna.

    SvaraRadera
  23. Ohhh.... de röda!!!!! Jag är alldeles hänförd. Kostar gratis?

    SvaraRadera

Ja, och...?