QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 mars 2010

Va'?

Maken har kli i örona, "eksem", säger han. Så han har gått till
doktorn och fått salva att smörja på/i. Det står han och pillar
med efter duschen; kör in en tops full med salva och rör om.
Fast egentligen tror ju inte jag att det är nåt eksem. Jag tror bara
han måste smörja kugghjulet som går runt därinne i bollen.
Man måste ju vara rädd om det (enda) man har, menar jag.

18 kommentarer:

  1. ååå stackarn jag får också sån klia ibland , när jag börjar bli sjuk liksom då kommer det

    SvaraRadera
  2. Det är lika bra att du låter honom tro att det är för eksem... :D

    SvaraRadera
  3. *gapskrattar* jag antar/hoppas att mannen inte läser din blogg!? Fast nu har jag en förklaring till varför mannen använder mer topz än mig, han kör igång maskineriet på morgonen efter duschen :-)

    SvaraRadera
  4. Aj löööv ju!
    Får jag adoptera dig?

    SvaraRadera
  5. *skrattar*
    Den var ju bra. Då har du kommit fram till en sak som förklarar hur EN del av mannen fungerar. Väntar med spänning på att få reda på mer om hur karlslokarna fungerar - för det är ju ett mysterium.

    SvaraRadera
  6. Men du, det är väl inte så att du har tjatat hål i din stackars man?

    SvaraRadera
  7. Hahaha, tänk vad bra att han ändå är rädd om maskineriet :D

    SvaraRadera
  8. Kan även kallas "omedveten onani"....
    (attans,ett problem jag har...jag skriver precis va jag tänker...)

    SvaraRadera
  9. Haha, vilken tur att jag har droppar för mina öroneksem då vet jag att de fördelar sig perfekt och då funkar ju allt som det ska :D

    SvaraRadera
  10. Erkänn att du i smyg tycker det är lite sexigt när han står där och gräver med topsen. Erkänn!? Haha!

    SvaraRadera
  11. men va?! jag har också kli i öronen. så jag håller på att bli tokig. måste till läkaren i veckan.

    SvaraRadera
  12. Fast öroneksem har jag haft, det var inte kul. Jag skickar lite tyck-synd-om som han kan kombinera med salvan.

    SvaraRadera
  13. Haha, det förklarar så mycket.

    SvaraRadera

Ja, och...?