QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 mars 2010

Tja

Jag klippte mej själv över/bak örona igår med Sonens kökssax från IKEA. Det blev riktigt bra. Nu ska Herrarna iväg och banka lorten av varandra i ett parti squash, jag ska gå i stan. Sen ska vi fika. Imorgon ska jag åka ner till Oslo igen. Och då ser jag inte Sonen förrän till sommaren. Iallafall inte enligt planerna. Snufs och snörvel.

23 kommentarer:

  1. Mitt hår får du inte klippa. Inte ens med en Ikea-sax:-)

    SvaraRadera
  2. Du får krama extra mycket på sonen idag :D
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Åh... sommaren känns ju så väldigt långt borta... Men det går snabbt. Bunkra lite kramar idag! Kram.

    SvaraRadera
  4. Det går fort till sommaren! Faktiskt. Och ikea-sax. Det kanske är saxen som är knepet. Får prova.

    SvaraRadera
  5. Huga så lång tid fast tänker man efter brukar det fort efter påsk.

    SvaraRadera
  6. Sax är ju bättre än kniv, som min syrra brukar använda vid dylika handlingar...
    och stackars dig som inte får träffa sonen på så länge ... *från en som vet hur det känns och föler*

    SvaraRadera
  7. Varför ser du han inte före sommaren?

    Klippte mig själv en gång. Inte bra. Det blev mössa mitt i högsommaren och ila till en frisör som fnös. FNÖS! Fy fan vad idiotisk jag kände mig. Ertappad med mammas sax typ.

    SvaraRadera
  8. Jag vet hur det känns!!
    Min son studerar i Lund.
    MEN han kom hem igår och stannar 1 vecka JIPPI!

    SvaraRadera
  9. Oj, det var lite sorgligt! Men å andra sidan så är det ganska så snart sommar och tiden går fort!

    SvaraRadera
  10. Så hemskt att du inte få träffa din son förens till sommaren!

    SvaraRadera
  11. Skulle aldrig våga klippa mig själv! Blir så bakvänt när man står framför spegeln så jag skulle säkerligen peta ut ögonen med saxen!
    Trist med sonen.. Men snart ÄR det sommar!

    SvaraRadera
  12. Jag är säääker på att det var IKEA saxen som gjordet!!! Du är säkert utsnygg!!!
    Må bäst!! //Anna

    SvaraRadera
  13. Om en liten strax är det sommar igen! Funderar på det där med IKEA-sax, låter smidigare än frisörbokatidochkomihågattgådit-besök.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  14. Min äldsta kommer hem var 3-4 helg o det är tillräckligt långt mellan pångerna tycker jag. Men ända till sommaren? Usch, vad länge!

    SvaraRadera
  15. IKEA saxar är bra, fast jag har aldrig provat på hår... Hux flux är det sommar och du kramar om sonen igen, jag lovar!!

    SvaraRadera
  16. Prova IKEA:s barnsaxat istället! De är snällare mot öronen ;-)

    SvaraRadera
  17. Åh, det är alltid jobbigt att ta farväl. Att skiljas är att dö en smula. Men samtidigt är det ju en förutsättning för att mötas igen!

    SvaraRadera
  18. snyggt med ikea sax;) du er modig du *ler*

    SvaraRadera
  19. Jag klippte till mig själv en gång. Tappade lite av en tand. Trisst!
    =)

    SvaraRadera
  20. Min kusin L och jag klippte varandra en gång. Det fick vi inte göra om. Efter detta äventyr blev vi kortklippta. MYCKET kortklippta.
    :-D

    SvaraRadera
  21. En gång klippte jag min dotter i örat. Ändå har jag förtroendet att vara hennes frisör.

    SvaraRadera
  22. Ble klippet av min søster en gang - bare litt ved ørene. Ble fint, syntes jeg. Noen uker etterpå lo min frisør rått av dette. Hmmm.

    SvaraRadera

Ja, och...?