QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 mars 2010

Æsj.

Jo.....det här va....han fick tamejfaen STRUKET den bötingen
(vad heter det egentligen??)!!

Det var väl inget kul :-(
Jag tar tillbaka allt om sexigheten, och så kan han sova
i förrådet inatt.
JA, jag VAR skadeglad, men säg den glädje som varar.

Dubbelkamelbæsjfaen.

14 kommentarer:

  1. Nu lilla fröken så får du allt återkomma och förklara dig.

    SvaraRadera
  2. Madde Han fick p-böteri lördags, och så klarar han tamejfaen och gnällskriva sej bort från den! :-(

    SvaraRadera
  3. Och hur i helskotta gick det till? En kvinnlig mottagare hos polisen??

    SvaraRadera
  4. Fru Venus: Jag frågade Maken om det var en kvinna hos P-bolaget som strök boten; OCH DET VAR DET! Jag skär tänder....ser ni mörka molnet över Oslo och mitt hue???

    SvaraRadera
  5. Vad innebär "likanes"??

    SvaraRadera
  6. Naaww... va du e söt.
    Nu blir ja rörd.

    SvaraRadera
  7. Men hur bar han sig åt? Det måste vara ett trix som folk betalar för att få veta!

    SvaraRadera
  8. Han var less på Danmarkslandet, sökte en massa jobb i olika länder och i Piteå sökte dom just precis en dansk till ett callcenter, ett sugigt jobb men det visste han inte då och tackade ja. Tur för mig :)
    Leon ville svara själv, han gör nog det på min blogg.

    SvaraRadera
  9. Har din käre hälf utseende med sig och en smord käft - kan funka på vissa personer.
    Nu kan han väl bjuda dig på middag, när han tjänat ihop 600 spänn.
    Må så gott
    Viola

    SvaraRadera
  10. PG: Alltså du! Han gjorde per e-mail!!!!

    SvaraRadera
  11. Hahaha!! Vilken naturbegåvning! Det var väl bra att han sparade en slant!! Kan ju bli nåt snyggt till frun, kanske! Nåt Vårgrönt.;D

    Vår kväll höll på att sluta i fullkomlig tragedi ikväll. Jag är så innerligt tacksam att den inte gjorde det!

    SvaraRadera
  12. Den där talangen ska du vara rädd om, man vet aldrig när det sitter en P-bot på egna bilen.

    Markattan

    SvaraRadera

Ja, och...?