QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 mars 2010

Oj! Vilken tjej hon är! Aggie :-)

Vi satte oss på kondis, och där satt vi i tre(!) timmar och tjattrade. Två påfyllningar kaffe hann vi med, hon bjöd mej på den ena:
TACK! (för det tror jag att jag glömde att säga) Hon är den fjärde bloggidolen jag träffar, och detta med att träffa folk i verkliga livet ger sannerligen mersmak!

Nu försvann Sonen med bilen igen (med min välsignelse) på nån kompiskväll. Jag gråter inte; TV-fredagen här i Norge är bra.

Kl 19:00  Dagsrevyen (nyheter)
(här har vi ett tjusigt litet pausefyll i form av bloggläsning)
Kl 21:25  Skavlan
Kl 22:15  Senkveld (talkshow som är jättebra)
Kl 23:20  Efter katastrofen (engelsk serie)

Nu ska jag langa benen på bordet. Ha en fin fredag alla :-)

9 kommentarer:

  1. önskar dig desamma, min kväll har börjat riktigt bra;))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att träffas "live". Roligt att ni hade det så trevligt och mysigt :D
    Ha en skön fredagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag önskar jag hade varit med! Tänk att få göra Trondheim med dig =)
    Ha det bäst ikväll.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Blir vin med gode venner, fra Oslo faktisk, her hjemme i kveld. Og den fantastiske tv:n i bakgrunn forstås. Kos dæ!

    SvaraRadera
  5. Låter härligt! jag har läst att "Skvalan" är ngt riktigt bra.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Låter toppen, jag antar att Skavlan är det norskaste jag har att vänta mig ikväll! Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Så flott! Bloggevenner blir som venner, det er gøy! Ha en fin helg og ferie i trivelige Trøndelag!

    SvaraRadera
  8. Låter inte som det går någon nöd på dej precis! Bra! Kul att bloggmötet blev så lyckat som ni hade hoppats! Själv har jag inte haft det nöjet än, men jag hoppas att jag får chansen att träffa någon bloggis så småningom! Ha det så gott nu! Kram på dej!

    SvaraRadera
  9. ja du, internet är fanti-tastiskt på det viset...att man får verkliga vänner, av en skärm liksom...

    låter som du har det Mys! härligt! mys på!!

    stor kram te dej!

    SvaraRadera

Ja, och...?