QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 mars 2010

Nytt

Har ni lagt märke till min fina "ordboll" här till höger i marginalen? Jag tycker den är såå jättefin! En vänlig människa som håller till här, har gjort den. Hon sysslar en del med bloggdesign, och har en egen sida för detta, om det är något du vill ha hjälp med.

Ha en förträfflig onsdag, vi hörs!

Update kl 21:15: Ibland studsar bollen iväg och blir borta,
för att sen lika plötsligt komma rullande tillbaka igen...

20 kommentarer:

  1. Jättefin. Fast lite lurig, den försöker slingra sig undan... ;)

    SvaraRadera
  2. Sicken häftig grej! Den gillar jag!

    SvaraRadera
  3. JAg har allt märkt den! Den är jättefin :))

    SvaraRadera
  4. :) Glad att du gillar den.

    För de som vill ha en lika kan de kika här: http://www.bloggerbuster.com/2008/08/blogumus-flash-animated-label-cloud-for.html

    Den kan vara lite lurig att lägga in så var noga med att lägga den på rätt ställe när ni försöker och spara gärna er mall före så utifall det blir galet. Det går att ändra storlek och färg men då måste ni göra det innan ni lägger in den. :)

    SvaraRadera
  5. Vilken häftig och originell etikettboll!

    SvaraRadera
  6. Vilken häftig grej, den är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  7. jomen jag såg det, himla snygg! :D

    SvaraRadera
  8. Visst är den helrå ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Fräck är just vad den är, och proffsig....

    SvaraRadera
  10. Ser mäkta tjusigt ut.
    Att folk kan, jag är imponerad över allt som går att göra, själv kan jag inget

    SvaraRadera
  11. När man suttit och kladdat med datorn och fått din blogg på kinesiska, kan man någonsin få den på skånska igen?

    SvaraRadera
  12. Nämen vart tog bollen vägen?

    SvaraRadera
  13. Anonym: Backa med pilknappen överst till vä.

    Hönsmamman: Jag VET inte!! sitter har o gråter...

    SvaraRadera
  14. Man måste göra sina egna erfarenheter även på frysfronten! :)

    SvaraRadera
  15. Är det något fel på mig eller på datorn. Men någon ordboll kan jag tyvärr inte hitta till mitt stora förtret eftersom alla tycks gilla den så mycket. Hur ska jag hitta den???????

    SvaraRadera

Ja, och...?