QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

08 mars 2010

mmm...uhum

Hon: Kan du huske den gang du bed mig i brystvortene...?
Skulle vi ikke prøve det igen?
Han: Det kunne være hyggeligt...kaster du patten herover, eller skal
jeg kaste tænderne over til dig...?

Nope, detta har ingenting med Köpenhamnsturen att göra :-)
(nu har Sonen stoppat huet i en stövel av ren skämsel)

19 kommentarer:

  1. Gick inte att klicka på bilden så jag kan inte se vad det står. Ha en bra dag i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Tror att jag klurade ut vad det stod - lite rart det där med kärlek på äldre dar...
    Hm, känns som jag redan är där! :)

    SvaraRadera
  3. AAAHHH! Sonen ska vara glad över mor sin...skrattar fortfarande.

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Varmaste kramen på självaste kvinnodagen! :-)

    SvaraRadera
  5. Den var bra ;)
    Mera mera...

    SvaraRadera
  6. Men alltså jag och nosk. Nae det gååår icke!

    SvaraRadera
  7. HAHAHHAHHAHA, fy satan vad rolig den var!

    SvaraRadera
  8. *ASG* Har du flera på lager?!

    SvaraRadera
  9. Hahaha! Med små pupper så skal det mye til for at jeg skal kunne veive med dem, det kunne värt göy. Lurer på hvordan det föles. :D (Detta är och förblir den enda kommentaren jag skriver på norska, helt sjukt, men jag måste koncentrera mig så. Det kanske blev fel ändå.)

    SvaraRadera
  10. *gapskrattar* Dagens bästa! Kram till dig!

    SvaraRadera
  11. Hahahaha!! Rart med kärlek på ålderns höst!!!
    Hoppas att stackars sonen inte fastnar med huvet i skämsstöveln!! ;DDD

    SvaraRadera
  12. Jag säger det igen, jag gillar lite sjuk humor alltså gillar jag detta ;D

    SvaraRadera
  13. Underbart! Tack så väldigt mycket för kvällens största skratt! Mera, mera!!!

    SvaraRadera
  14. *GAPSKRATT*!! Hahha den var verkligen en räddare av min dag! Tack för skrattet!

    SvaraRadera
  15. Ungar är så lättgenerade.

    SvaraRadera
  16. Tänk att ungar alltid ska tycka att man är pinsam! Det här var ju kul!

    SvaraRadera
  17. Förlåt för att jag inte hört av mig. L tog med sig min dator till Afrika. Jag har en ny dator med samma mail men jag kommer inte åt de gamla. Jag är hemma och kan vilken dag som helst då i maj. Det bästa är att du bestämmer eftersom det är du som säkert har ett späckat schema. Det ska bli mysigt att träffa dig.

    SvaraRadera
  18. Hihi den var kul! (garanterat att hon fött barn och ammat. Fan vad de flyttar söderut då...) Kram!

    SvaraRadera

Ja, och...?