QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 mars 2010

Lite info...

...om män:

Varför lägger män huvudet på sned när de tänker?
För att deras två hjärnhalvor ska få kontakt.

Varför gillar män bilar och motorer?
Dessa kan de i varje fall manipulera.

Vad är skillnaden mellan en man och en katt?
Ingen, båda är lika rädda för dammsugaren.

Vad är den gemensamma nämnaren för moln och män?
När de försvinner kan man hoppas på en vacker dag.

Vad är skillnaden mellan en mans hjärna och en oliv?
Färgen.

Vad bör en kvinna göra när mannen springer sicksack i trädgården?
Fortsätta skjuta.

Männen är beviset för att reinkarnation existerar.
Man kan inte bli så dum under ett enda liv!

Ta det med en nypa salt, Folkens!

18 kommentarer:

  1. Du vet väl vad det är för skillnad på en hemmafru och en terrorist?
    Den senare kan du förhandla med ;-)

    Kram från Pennelina :-D

    SvaraRadera
  2. Underbart med lite humor och skratt såhär direkt på morgonen! Tackar.

    SvaraRadera
  3. Haha! Tack för ett skönt måndagsskratt! :)

    SvaraRadera
  4. :D
    Lite sanning finns det där... ;o)

    SvaraRadera
  5. Ja, vilken tur jag "fick" en som avviker *ler*!
    :)

    SvaraRadera
  6. Hahaha, är du ovän med din man så här på måndagsmorgonen?

    SvaraRadera
  7. Fikk meg i bedre humør med en gang! Takk! :-)

    SvaraRadera
  8. Gillar inte motorer och mek. Måste vara fel på mig alltså.

    SvaraRadera
  9. Jag tar det inte med en nypa salt! Detta är blodigt allvar!

    Pst!
    Ta den här kommentaren
    med en nypa salt!

    Ps. igen..
    Måste ju skriva det ifall
    någon skulle tro att jag
    tycker "dom" är "lite"
    speciella.

    SvaraRadera
  10. Verkar helt seriöst enligt mig.
    Jag tror helt och fullt på det du skrev, passar klockrent!

    Kram och ha en härlig måndag!!

    SvaraRadera
  11. Varför hatar du mig? VARFÖR!!?

    SvaraRadera
  12. Hihihi! Tack för det garvet :)

    SvaraRadera
  13. :-D Precis vad jag behövde denna dag! Tack!

    SvaraRadera
  14. Jag tyckte den var så kul så jag valde att "låna" den och passade även på att länka till din sida. Hoppas jag inte gjort något "fel" för det var verkligen ínte min mening! Framöver lånar jag inte något så du behöver inte bekymra dig om det.
    "Rapunzel"

    SvaraRadera

Ja, och...?