QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 mars 2010

Förresten

....jo, det var en annan sak också:

VAD var det på IKEA i helgen? Vad har jag gått miste om? För gudinnihelahimmelen vad många los bloggitos som varit på IKEA
den här helgen! Säkert en tredjedel av alla bloggiter har varit där,
ska man tro utifrån det man läser på bloggsen. Och jag tror.
Det som skrivs är väl alltid sant, det tror jag.

Men detta med IKEA hörrni, vad var grejen??

24 kommentarer:

  1. Måste vara köttbullarna som lockar.

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte??
    Kan vara som Johan säger, köttbullarna :D

    SvaraRadera
  3. Det var ett måste bara, hade gärna sluppit men det gjorde jag inte...

    SvaraRadera
  4. Inte en susning, hörru! Har jag visst också missat ;0) Kraaam!

    SvaraRadera
  5. Har fått någon reklam om rea på IKEA. Hihi, det rimmade ;-)

    SvaraRadera
  6. I mitt fall var det inget märkvärdigare än sängben, ett behov sammanföll med en hämtning på Arlanda. Roligare än så var det inte.

    SvaraRadera
  7. Ingen aning. Jag var inte helt uppegående ;-)

    Kramisar från mig!

    SvaraRadera
  8. Jag vet inte. Var inte där.

    Kram

    SvaraRadera
  9. grejen e att vi har så långt så vi åker bara 2 ggr per år :) och just ja, lite pengar = ikea billigt

    SvaraRadera
  10. Ikeas köttbullar är ju bara så vidriga. Man rapar ju gammal gris i flera dagar efter att ha käkat dom. Nej, usch och fy!

    SvaraRadera
  11. Jag var inte där ;-)Missade jag något?

    SvaraRadera
  12. Lampavdelningen ( bara som en liten "upplysning")!

    SvaraRadera
  13. IKEA är djävulens påfund.

    SvaraRadera
  14. De kanske sålde vårliga snapsglas *skrattar*! Visst var de fina?
    :)

    SvaraRadera
  15. Jag åkte FÖRBI ett IKEA, räknas det? ;D Folk börjar kanske vårstäda och vill fräscha upp hemma? Jag har inte märkt något av det än, men ibland ligger jag liiiite efter..

    SvaraRadera
  16. Ikea är bara fullt av folk. Och felköp av gardiner.

    SvaraRadera
  17. Noll koll, vi har tyvärr inget IKEA på ön, och har ingen aning om de har det i Budapest ;-) Kram!

    SvaraRadera
  18. Hej då vännen! Men vi syns irl i maj, tack och lov!

    SvaraRadera
  19. Men har alla missat det (jag var inte där) - det var ju SÄNGHELG!! Skärpning!

    SvaraRadera
  20. Kanske Billy såldes ut?

    Kanske hittade dom mer julgrejer som dom plockade fram och sålde nu för typ 2.50:-

    Eller jag vet inte, bor ca 5 min ifrån ett och när sonen inte studerar så säljer han kök där.
    Världens bästa säljare faktiskt ;) om en mor får tala!

    Ta hand om dig!
    /Eva

    SvaraRadera
  21. Jag var då en av dom som var där..
    Men inte pga av köttbullarna-hell no!
    Inplanerat besök sedan några veckor tillbaka med väninna för vild shopping, sen braskar det ut annonser i tidningarna med att det lilla möbelföretaget har en liten REA i helgen, och hoppsan det blev trångt i lokalerna...
    Tror jag bringade klarhet i frågan nu va? ;)

    SvaraRadera
  22. Det undrar jag också...
    (Är aldrig där.)

    SvaraRadera

Ja, och...?