QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 mars 2010

Färdig!

Nu har jag packat klart, både till turen till Sonen imorgon och till Skåne-turen i nästa vecka. Jag får inte mycket tid emellan, så det
var lika bra att göra det idag. Förhoppningsvis kommer jag ihåg
allt som ska med till respektive resor. Tur att jag gillar att köra bil!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får det jättebra! Med lagom (och rätt) packning!

    SvaraRadera
  2. Hur ska vi nu klara oss här ute i bloggvärlden när du ska resa omkring i hela Norden...
    Önskar dej trevliga turer

    SvaraRadera
  3. Jag vill också bila genom Norge. Någon sommar ska jag ta med mig familjen på en tur.

    SvaraRadera
  4. Det kan vara rätt skönt att sitta i bilen med lite skön musik eller en bra ljudbok. Kör försiktigt bara!

    SvaraRadera

Ja, och...?