QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 mars 2010

Därför

Imorgonbitti drar jag till Skåne-land, och då blir det si och så med bloggeriet. Men jag har en massa larvinlägg schemalagda här, så nåt nytt ska jag förhoppningsvis kunna bjuda på varje dag. Tyvärr får jag nog inte slängt inom er, men jag tar en Arnold:

Ajj'l bii bäkk. 
(Bikåås ajm wörth itt)

12 kommentarer:

  1. Ha en härlig vistelse i Skåne. Kör försiktigt.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Håper du får en fin påske:-)

    SvaraRadera
  3. Skååååne är fiiiiint! (läses med skånsk dialekt)
    Hoppas du får det superbra!
    Kuckelikuuu
    Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att det inte blir helt tyst :-)
    Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  5. Ha en lövely Påsk och en härlig stund på svensk mark! :)

    SvaraRadera
  6. Hej där! Har skickat en inbjudan via mail till dig om du vill hälsa på!

    (Hittade den där googleöversättningsknappen nu - dagens första skratt!)

    SvaraRadera
  7. Ha en trevlig resa och en riktigt GLAD PÅSK!!!

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får det skönt i påsk!

    SvaraRadera
  9. Ha det alldeles underbart i Skåne!

    SvaraRadera
  10. God Påske! Hils gamlelandet, og eventuelle kjentfolk;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?