QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

07 februari 2010

Trött o matt

Jajamensan! Maken är runda bullen i hörnet! Jag kramar alla som hade rätt, och resten  får en tröstekram! :-)

Nu är vi ganska trötta, så nu ska här varken användas sax eller såg eller nåt sånt. Efter middagen ska jag bara sätta mej ner och glo dumt in i väggen. Eller vid närmare eftertanke ska jag nog glo in i fina, fiiiiina garderoben min!

Blir jag trött på det kan jag glo på hacket i väggen som Maken gjorde med garderobens ena glashylla igår. Vad den mannen kan svärigheter! Jag blir alldeles svag i knäna när han drar av sej såna glosor med en en sån makalös intensitet!
Jag är lite osäker på varför jag blir knäsvag, men det har nog mest med att jag tycker det är överraskande (och kul) för normalt är han ju en man med järnkoll på tillvaron.

Det har ju inte alltid jag. Som oftast inte. Kan man säga.

10 kommentarer:

  1. "Svärigheter" :-) vilket underbart ord! Låt honom svära du, så länge han monterar möbler ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha. :-)
    Är det klart nu? Vårt nya sovrum ska sovas i för första gången i natt.

    SvaraRadera
  3. Härligt med garderober, jag skulle vilja ha fler tomma.

    SvaraRadera
  4. Det finns tillfällen de den bäste drabbas av svordomssjukan! ;)

    SvaraRadera
  5. Svärigheter och hack i väggen till trots - hoppas du är helnöjd med dina nya garderober!

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Nu såg jag honom!

    SvaraRadera
  7. moahaha det tog tid:) men jag tror jag såg honom hahahahaah

    SvaraRadera
  8. Var med och tävla om spotify invites i min blogg! :)

    SvaraRadera

Ja, och...?