QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

15 februari 2010

Öwårdadd

Utmaning från Hemliga Hedvig:


7 saker om mej; typ Djungelboken

1. Mowgli: jag är inte så lättskrämd,
kommer stort sett ner på fötterna.
2: King Louie: kan fint apa mej i rätt sällskap.
3. Baloo: lite dum och godtrogen ibland kanske?
4. Bagheera: väääldigt ansvarskännande!
5. Shere Kahn: var dum mot de mina,
och du har en tiger att slåss med! 
6. Kaa: näe...hypnotisering är inte min grej.
7: Indianflickan: jo, jag kan flörta och bedåra!

Jag utmanar alla som är inom och har lust!

10 kommentarer:

  1. Du låter precis så som jag gärna vill va´...

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Tack så mycket för i lördags, det var hur trevligt och roligt som helst :)
    Vi måste göra om det snart!

    Kjempeklem//Monica

    SvaraRadera
  3. Härlig Djungelboksbeskrivning av dig själv! Gillar't! :)

    SvaraRadera
  4. Ang.Kaa..Så blev jag rätt "hypnotiserad" av dej och din förmåga att berätta.....;0)
    Fiina du, tack än en gång för senast!!
    Pöss Anna

    SvaraRadera
  5. Supertrevlig med andra ord ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag vill ju va som duuu...

    Markattan, apar sig alltid

    SvaraRadera
  7. Du e ju så bedårande flirtig! :)

    SvaraRadera

Ja, och...?