QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 februari 2010

Näe

Näe.....nu är det inte kul längre. Att röja menar jag. Jag brukar tycka det är kul, att fixa saker och ting på plats, få fint, men nu tryter det. Fast jag redan pausat med en fika, varit inne på nätbanken och fixat, så tar det emot. Villinte. Villintemera. Uschvatradigt.

En liten gnutta självdiciplin finns kvar, here we go.

8 kommentarer:

  1. Jag kommer liksom aldrig fram till det där fint...

    SvaraRadera
  2. Du får låtsas att du röjer åt någon annan ;-) Det är alltid lättare.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kom igen, lite pusch från Värmland :O)

    SvaraRadera
  4. Ge det en timme om dan, bäst det är så e de slut! ;-) Åh...så fint de blev, kan du säga sen.

    SvaraRadera
  5. Håll ut så är det snart klart!

    SvaraRadera
  6. Trist när man måste vara så diciplinerad! Vore trevligare om allt gick som en dans!

    SvaraRadera
  7. Ta en paus till och gör som jag...skjut upp det till en annan dag ;)

    SvaraRadera
  8. Äsch, varför göra något idag som kan vänta till en annan dag

    SvaraRadera

Ja, och...?