QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 februari 2010

Lägesrapport

Maken har kvistat iväg till Fosterlandet på tjänsteresa. Själv hade jag tänkt göra mej till med att fixa nya gardiner idag, medan han var iväg. Jag har köpt skitsmarta expanderbara gardinstänger
(funkar typ duschstänger) men gardinhelvetena var ju åt skogen alldeles för genomsiktiga.

Faen.

Det kommer att synas utifrån om jag så bara kröker vänster stortå, och så kan vi ju inte ha det. Så nu får jag jakta på nåt nytt imorrn.

Päs.

Nu ska jag laga lite gryta på det som blev över från middagen igår.

7 kommentarer:

  1. Knappasken, har du fått fram alla knapparna :O)
    Genomskinliga gardiner, nej så kan man ju inte ha det... om man inte bor på landet vill säga, för där finns inte en kotte :O)

    SvaraRadera
  2. Huvva, huvva.
    Man ska inte byta gardiner. Har man en gång fått upp ett par så låt dom hänga för sjutton!

    SvaraRadera
  3. Ha folk som glor in går ju inte an ;)

    Nu har du fått svar på ditt mail :))

    SvaraRadera
  4. Åh.. jag älskar att byta gardiner! Har också svårt att göra mig av "gamla" gardiner. Jag kan komma med dig och shoppa gardiner! *går ut i hallen för att packa*

    SvaraRadera
  5. Det blir sällan som man tänkt sig ;0) Kraaam!

    SvaraRadera
  6. Du får flytta högt upp i ett höghus. Då kan du kröka tår hur mycket som helst utan att någon ser.

    SvaraRadera
  7. Men. Gör det så mycket om folk ser när du kröker på tårna? Jag gör betydligt mer avancerade saker med min kropp kan jag säga! Ashtanga tex!

    SvaraRadera

Ja, och...?