QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 februari 2010

Ilsken Make

Maken kommer hem, ilsken som en tjur efter att ha fått parkeringsböter.
Här i Norge får man stå 3 timmar gratis på köpcentrum men man måste komma ihåg att ta parkeringsbiljett. DET hade Maken glömt, och där satt bötelappen som en smäck.
Nu sitter han här i soffan och morrar och fräser över dom 600 kronorna, medan han ilsket bankar ner ett klagobrev till parkeringsbolaget. Ojojoj.

Och för den som inte är drabbad och inte har vett att bli rädd,
är det faktiskt ganska sexigt med en ilsken man!

14 kommentarer:

  1. fniss ta tillfället i akt då:))) ilsk sexig make:)) haha

    SvaraRadera
  2. Hm - ja, finns det nåt värre än att vara arg på sig själv? :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha tack för dagens skratt!!!!!!
    MYSIG lördag på dig ;)

    SvaraRadera
  4. Min, brukar sätta igång och städa då han... När han blir ilsk alltså, men det var väl inte det du menade med mysigt :O)

    SvaraRadera
  5. Så kan det gå :-) De är ju rätt mysiga att kika på, emellanåt ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hehehe.. Ni kan kanske leka "Jag trasdocka, du macho"-leken? :D

    SvaraRadera
  7. Tjohooo! Vilken lördagskväll! ;-)

    SvaraRadera
  8. Hihhi, jo du har nog rätt. Men jag har lärt mig att akta mig för att visa att jag skrattar i sådana situationer...

    SvaraRadera
  9. Haha, mer gulligt än sexigt ;)

    SvaraRadera
  10. ... jotack, när jag flyttade till Malmö från "landet" drog jag på mig böter för över tre tusen den första månaden ... nu är jag lite klokare :-)

    SvaraRadera
  11. jeezez, utnyttja tillfället och var glad att han inte är arg på dig! ;-)

    SvaraRadera
  12. Om inte anat blir det ju lite liv i dem när de är ilskna.

    SvaraRadera
  13. Ett klagobrev, intressant. Undrar just vad han skriver? Så här kanske:

    -jag skulle härmed vilja klaga på mig själv då jag var så förbannat tankspridd att jag glömde parkeringsbiljetten...

    Och ja, handlingskraftig=sexig ;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?