QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

16 februari 2010

En tisdag

Maken är på tjänsteresa i Fosterlandet igen, och jag ska försöka
röja lite i det här hemmet där allt står på huet. Det känns som om
jag fastnat i nåt slags vakum, och allt går trögt, om det inte rentav står still.
Helt galet är det ju ändå inte, gardinerna t ex, är färdiga, det blev
till att fodra dom, och resultatet blev riktigt bra, ljust och fräscht.

Blärk sicket tradigt inlägg, jag får be om att få komma starkare tillbaka.

12 kommentarer:

  1. Ja, verkligen!! Fy vilket trist inlägg!! Skärp dig:)

    SvaraRadera
  2. Herregud stackare, har ni så kallt i Oslo att du måste fodra gardinerna!!!!? ;D

    SvaraRadera
  3. Orkade knappt igenom inlägget, men kämpade tappert ;)

    Fodra gardiner. Det var extravagant så det förslår.
    Galant på nåt sätt.

    Kram önskar en enkelgardinare!

    SvaraRadera
  4. He he, ja men det är alltid något för en sulten själ ;-)

    Smittfria kramar från mig!

    SvaraRadera
  5. Det där vakumet känns igen ;)
    Ha det bäst!!

    SvaraRadera
  6. Det kan till och med hända den bästa=)
    Ha't gött!

    SvaraRadera
  7. Vi är inte mycket roligare ;-)

    SvaraRadera
  8. Ja, det är ju inte alltid man har nåt kul att förtälja, haha!! Men du ger ju ett livstecken ifrån dig, iaf!! Kraaaam!

    SvaraRadera
  9. Städa...MÅSTE jag??Åååhh...

    Måsågottkram//Anna

    SvaraRadera
  10. Ta en svenom in till min blogg, både i dag och igår e det proppat med bilder men inte på doggen utan en nu liten dam, nej det e ingen dogg ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?