QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 januari 2010

Utmaning

....från Allt mellan allt & ingenting! 

1. När gick du upp idag? Kl 05:20.
2. Diamanter eller pärlor?  Diamanter.
3. Senaste filmen du såg på bio? Avatar.
4. Favorit tv-program? Uppdrag Granskning. (ser lite på TV,
    nyheter räknas väl inte?)
5. Vad åt du till frukost? Kefir med müsli. Kaffe.
6. Vad är ditt / dina andranamn? Oskar. (smeknamn)
7. Din favoritmat? Min Systers äggakaga.
8. Vilken mat gillar du inte? Inälvsmat, brrr.
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Pink Floyd ligger i spelaren.
10. Vilka fordon kör du? VW Tiguan. Makens Passat om jag måste.
11. Vilken är din Favoritmacka? Räkmacka.
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Lögn, bedrag
      och medveten elakhet.
13. Vilka är dina favoritkläder? Kjol!
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka nu? Hem till Skåne.
15. Favoritklädmärke? Nej. Blandar friskt.
16. Var vill du dra dig tillbaka? Nåt lugnt ställe. Värmen när jag
      blir äldre.
17. Favorittid på dagen? Egentiden, närhelst den måtte inträffa.
18. Var är du född? Landskrona.
19. Vilken är din favoritsport att se på? Konståkning.
21. Vem tror du antar utmaningen? Mer än en hoppas jag!
22. Coca Cola eller Pepsi? Helst inget av det!
23. Fotboll eller ishockey? STÖÖÖN!
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla.
25. Pedikyr eller manikyr? Testa pedikyr kanske?
26. Några spännande nyheter att berätta? Inget på gång tyvärr.
27. Vad ville du bli när du var liten? Sjuksköterska eller sångerska.
28. Bästa barndomsminnet? Så många! Men jag minns nya
      knästrumpor som nåt stort.
29. Varit i Afrika? Nope.
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nepp.
31. Varit med om en bilolycka? Nej.
32. Favoritdag i veckan? Torsdag! Jag är alltid ledig på fredagar :-)
33. Favoritblomma? Tussilago, då är det vår! Annars: tulpaner.
34. Favorit-snabbmatsrestaurang? Den förhatliga MacDonalds. 
      Kanske 2 gånger i året.
35. Har du någon cykel? Jepp.
36. Vem fick du senaste mailet från? Ellos.
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Oh shit.
      Ett köpcentrum med många affärer?
38. Läggdags? Sent, om jag är ledig dagen efter, annars runt 23.
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du utmanar? Undrar
      vem som nappar!
40. Senaste personen du delade en middag med? Maken.
41. Vad sysslar du med just nu? Bloggar ;-)
42. Favoritfärg? Grööön!
43. Hur många tatueringar? Ingen.
44. Hur många piercingar har du? En i vart öra.
45. Hur hoppas du dagen ska bli? Bra!

Jag utmanar: Den som har lust! 

9 kommentarer:

  1. Här fick man veta lite matnyttigt om dig. Trevligt :-)Jag har faktiskt rullat in någon i toapapper...

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Att svara på det tar sin tid. Det får bli mitt inlägg i kväll. Haen go dag.

    SvaraRadera
  3. alltid kul men lite inside information :) ha en go torsdag! gissa gärna på filmcitatet inne hos mig :)

    SvaraRadera
  4. Antar den ikväll etter jobb! Ha en lövley day!

    SvaraRadera
  5. På tal om utmaningar ja... visst fan.
    Och du, jag förstod inte ditt senaste inlägg hos migg..?

    SvaraRadera

Ja, och...?