QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

06 januari 2010

Sjätte dagen

Med yttersta självdiciplin låter jag bli att rycka vita hårstrån ur ögonbrynen, fast det kliar svårt i fingrarna som håller pincetten.
I lördags klämde jag i mej en Tullamore medan jag lagade middag, så den delen är så långt också i boks.
Chokladproblematiken är som jag befarade, värst.

5 kommentarer:

  1. AAaaaaaahhh, visst e de irländska sorterna godare än de skotska? MUMS:)

    SvaraRadera
  2. Men du, om du har ett rikt fantasiliv så kan du ju alltid föreställa dig dina vita hårstrån på tvålen och då blir det mycket lättare att avstå. Låt dem sitta där de sitter så blir inte tvålen så äcklig. Är bilden svår att framana? Tja varför inte ta hjälp av lite Laphroaig, då brukar fantasin flöda en stund.

    Markattan, som ibland slår flugor...

    SvaraRadera
  3. Tullamore. Är det någon slags kroppsstrumpa eller?

    SvaraRadera
  4. meh vem har hittat på dom hemska nyårslöferna då?! mindre choklad! fnys!
    det är en livsviktig ingrediens i choklad, kroppen kan inte överleva utan choklad mer än max två veckor sen får man en plågsam död! jo det är visst sant!
    ta en toblerone nu så blir allt bra:)))

    kram kram

    SvaraRadera
  5. Mega mycket whiskey! Det gillar jag :O) Fast här blir det Lagavoullin eller Laproigh.... Nu Måla, Tjing!

    SvaraRadera

Ja, och...?