QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

31 januari 2010

Renoveringen

Ujujuj. Maken skruva byrå från my hate-place number one: IKEA. Han är lite trött, och är nästan färdig. Då komma värsta avgrundsbrölet (min man brölar normalt inte) och han svära värsta långa vansinnesharangen jag hört sen däcket var platt för några veckor sen (på hans bil).

Är man trött i huet ska man inte använda sågen. I all synnerhet inte på hörnor på byråer från my hpno-IKEA. Är man inte trött i huet, så sågar man naturligtvis av bakhörnen som ska se till att byrån hamnar intill väggen trots dubbla golvlister.

Nu vi råka huxflux ha en byrå som är avsågad i framkanten. Ujujuj. Jag hjälpa honom försöka hitta rätt pusselbit i skrotpåsen, så nu ska det limmas. Imorgon. För Maken sitta soffan och tjura, och jag ligga lågt. Min absoluta inte-egenskap. Oj.

Uppdatering kl 22:24: Make knorra fortfarande; jag kojsar. Natta!

15 kommentarer:

  1. Aj, då! Fort och fel... Hoppas det ordnar till sig!

    SvaraRadera
  2. Sorry, men jag älskar IKEA, och ditt inlägg :-) Ta hand om mannen nu *fniss*

    SvaraRadera
  3. Hi hi.. Lätt hänt sånt där.. Tur det finns klister! ;)

    SvaraRadera
  4. Hoppsan, så det kan gå :S

    SvaraRadera
  5. Hahahaha!!! Oj, förlåt. Inte så kul för er. Men det löser sig. Klipp och klistra och så lite bygg-tipp-ex!

    SvaraRadera
  6. ooch här vaknar jag när det står renovering! Ja älskar oxå ikea, kommer att tillbringa många timmar nu framöver när det ska renoveras o köpas nytt! hoppas du har haft en trevlig helg! Kram till dig!

    SvaraRadera
  7. IKEA-prylar ska man inte leka med. Dem ska man låta stresståliga proffs med starkt hjärta bygga ihop. Vi vanliga dödliga blir lätt brölande monster av sådana aktiviteter.

    SvaraRadera
  8. Aha,vi har lite samma typ av make här va...

    (make, jag vet, men det är han ju snart!)

    SvaraRadera
  9. Det är ju alltid nåt litet som ska gå åt helvete när man skruvar ihop IKEA-stuff.
    Hoppas det blir fint iaf!
    =)

    SvaraRadera
  10. Hoppsan! Men det löser sig, bara ni får sova lite på saken först.

    Kram, det kan behövas!

    SvaraRadera
  11. ojoj, stackars gubbe, hoppas ni hittar rätt bitar nu så han slutar knorra eller så blir det värre för att bitarna hamnar snett...

    SvaraRadera
  12. hahaha låter som nåt jag skulle gjort, sån är jag! fniss fniss fniss kram

    SvaraRadera
  13. Ja jösses så glad han ska ha blivit.

    SvaraRadera
  14. Gud va bra!

    Min Make har flera gånger lyckats kapa en list el likn en dm för kort.
    Pga av talmeterns markering.
    Det skrattar vi gott åt.

    Fast inte när det har skett.
    Då gormar han värre än en helfinne (min är ju bara halv) och jag är också så himla dålig på att vara lenande balsam ;)

    SvaraRadera
  15. Hahahaha!!! Ojojoj, för en händig karl är ingenting omöjligt...utom möjligen att få frugan att hålla masken..;D

    SvaraRadera

Ja, och...?