QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 januari 2010

Kval7

"Kära frågespalten!

Jag upptäcker nu till min stora fasa att jag inte köpt några nya skor sen 13 juni i fjol. Det är drygt ett halvt år sedan! Och ingen abstinens har jag märkt av iheller. Vad är detta??! 

Säg inte åt mig att gå till en hjärnkirurg, för det vågar jag inte.

Hälsningar från en rädd en."

15 kommentarer:

  1. Jag ställer diagnosen fullt frisk;))

    SvaraRadera
  2. Du börjar bli gammal helt enkelt...
    //en som vet

    SvaraRadera
  3. Christel: HAHAHAHAHAHA!!!! Du är bara BÄST!

    SvaraRadera
  4. Hmmm, du hadde vel noen ok, gode varme da vel!
    Men nå er det salg...
    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  5. Hjärnkirurg, näe, men någon form av terapi tror jag behövs i alla fall.

    SvaraRadera
  6. Ingen fara. Rätt par skor har inte dykt upp ännu! Det kommer!

    SvaraRadera
  7. Kan det vara åldern? Nä, du har bara inte hittat rätt par skor. Så är det! :)

    SvaraRadera
  8. Hmmm... Det är säkert bara ett virus så oroa dig inte för mycket ;-)

    SvaraRadera
  9. I min värld känns det fullkomligt orimligt! Inga nya skor på över ett halvår! *chock* Ser det som ett tecken på att du har stenhård karaktär. Är i smyg imponerad.

    SvaraRadera
  10. Ja hade oturen å köpte skor den 8 december 499- 2 veckor efter 50%....å javisst hade ja gått i dom...gahhh så du sparar pengar!!

    SvaraRadera
  11. Sikkert ikke vært noe fint å kjøpe. Sånn må det være;-)

    SvaraRadera
  12. 13 juni råkar vara min födelsedag, dock är inte det nån ursäkt för att du inte har handlat pjuck sen dess. Herregud kvinna, vad är problemet?

    UT för fan!

    SvaraRadera
  13. Var inte rädd, det är bara åldern. ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?