QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 januari 2010

Here we go again

Jag fick en utmaning av Charmhäck!

Jag utmanar Ulrika 1, Ulrika 2 och Ulrika 3!

Använd första bokstaven i ditt förnamn när du svarar :-)

1. Vad heter du: Osloskånskan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Oops!
3. Flicknamn: Oline
4. Pojknamn: Ottar
5. Yrke: Ostbågeböjare
6. Färg: Orange
7. Klädesplagg: skOr
8. Mat: Ostkaka!
9. Sak i badrummet: OB...
10. Plats/stad: Online!
11. En orsak att vara sen: shOpping (åh jäss)
12. Något man skriker: OH LA LA!!
13. Film: Ondskapens hotell (Tack K!)
14: Något man dricker: Old Scotch
15. Band: Ole-Ivars (hämskt)
16. Djur: Ormet (kruper)
17. Gatunamn: Osloveien
18. Bil: Opel Corsa/Astra
19. Sång: Oaa hela natten (också hämskt)

Fyyy så svårt! Var tvungen att fuska lite på sjuan och elvan, ferrlåt.

14 kommentarer:

  1. Haha! Där fick du till det bra!

    SvaraRadera
  2. Men du fick till det! Tur jag inte är utmanad, jag menar tänk på Z...

    SvaraRadera
  3. roligt kanske snor den ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har grunnat och lagt ut alla rätta svar på U.

    Bara en sån sak!
    Kreativa Jag.
    Mitt nya jag rivstartar ;)

    SvaraRadera
  5. Jag hakade på i alla fall ;-)
    Listan är klar!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Meee, OPEL ASCONA ska det va!

    SvaraRadera
  7. Ville bara önska dig ett gott nytt år!! Kraaam!

    SvaraRadera
  8. Det är slutresultatet som räknas, lite fusk bryr vi oss inte om, bra jobbat!

    SvaraRadera
  9. Nä fan heller! Det är mannen. Han TVINGAR mig!

    SvaraRadera
  10. Tyckte att du klarade detta med bravur... ;)

    SvaraRadera
  11. Tack för att du antog den kluriga utmaningen. God fortsättning!

    SvaraRadera
  12. Fick oxå utmaningen av Charmhäck...har dock varit så pass tråkig att jag inte utmanat någon hehe...:)

    SvaraRadera

Ja, och...?