QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 januari 2010

Awardad

Jag har fått tre awarder, en av FabulousForty, en av BrunettAnna, och en av Alltså!

Enligt reglerna är det sju saker om mej som ska listas, men jag har ju listat i det i det vida och det breda här, här och här, så det börjar ju bli begränsat vad som kan komma som en överraskning för er:


1. Höger öga: -3.75 = närsynt.
2. Vänster öga: -4.25 = ännu mera närsynt.
3. Använder läppstift från FACE.
4. Fin rouge från FACE i färgen "sunrise".
5. Har bara en kudde när jag sover.
6. Är jag tillräckligt desperat kan jag äta blockchoklad.
7. Träffade Maken på ett diskotek.

(puh! det gick!)

Jag awardar alla som känner sej manade!
Kom igen nu, inte vara blyg!

15 kommentarer:

  1. Godmorgon Norge! Kan inte riktigt släppa din mani för knappar. Menar du att är knappolog så att du måste pilla på knapparna på elektroniska apparater eller samlar du på typ skjortknappar och dylika knappar? Ett jävla knappande i vilket fall:)

    SvaraRadera
  2. Mornings själv! Maken pillar elektroniska apparatknappar, jag pillar vackra, roliga speciella knappar. Det är inte många plagg jag har som forfarande har sina orginalknappar kvar, dom flesta är utbytta!

    SvaraRadera
  3. ok, ska jag se ifall jag hittar några speciella knappar till dig härifrån där jag är? Inte alls säkert att jag hittar men kan försöka?

    SvaraRadera
  4. OJJ!!! Ja tack! Afrika-knapps har jag ju inte! :-))

    SvaraRadera
  5. Det var mycket som jag vet om dig nu.
    Jag har varit desperat och ätit blockchoklad,
    mörk dessutom, små bitar på tungan, lite beskt var det - men det var choklad.
    Jag ska ha en knapplåda med knappar från 50-talet, hittar jag den kanske det kommer en knapp.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  6. Använder FACE läppglans! Grattis till awarderna och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Grattis med award.
    Ha en fin lørdag.
    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  8. Jag har tömt mig på alla intressanta och ointressanta fakta om mig, nu finns inget mer att berätta!

    Jag har inte koll på vad jag har för ostyrka på mina ögon, borde man ha det kanske?

    SvaraRadera
  9. Tackar för upplysningarna!!
    Maken måste ju ha varit en liten chansning..
    Jag kan se dig ragga runt halvblind på discoteket..;DDD
    Ha en finfin lördag!

    SvaraRadera
  10. Hejsan!!!
    Alltid trevligt med nya bekantskaper. Välkommen till mig :-)
    Jag har lagt mig som följare på din blogg och så har jag lagt in dig på min bloglovin :-)

    SvaraRadera
  11. Nån gång vill vi höra om diskot och uppraggning av maken :-) Blev lite nostalgisk...

    SvaraRadera
  12. Är du knappfantast alltså?

    Fastnade bland kommentarerna ;)

    SvaraRadera
  13. Du ser ju som en hök jämfort med min syster!!
    Kram//Monica

    SvaraRadera
  14. Ok, då ska jag leta runt! Men ha inga förhoppningar, är ju inget civiliserat samhälle så som man är van vid. Men jag lovar att leta varthän resan leder mig...

    Klem o kram!

    SvaraRadera

Ja, och...?