QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 januari 2010

Ännu mera semlebulls

Här klagar jag min nöd över semla-ulandet jag bor i. Då kommenterar Madame Gafflan att det ju bara är och ta
en tur till Nordby Shopping Center, och där käka semla.
Men jag vill ju inte käka semla ensam!!!

Så då kommer jag på den briljanta idén om en *taadaa!* bullebloggträff! Jag kastar mej på mailen och frågar om hon vill bloggbulleträffa mej där, och se! det vill hon! Jätteglad blev jag!
Så härmed:

Semlaträff på Nordby för den som kan och vill en lördag eller en söndag i februari! Kommentera eller maila mej eller Gafflan, så tar vi den dagen flest kan.

Jag vet att det är några bloggisar som bor i de här trakterna,
så häng på!

15 kommentarer:

  1. jag skulle gärna ! Kolla med inna med hon är ofta i Halden / Nordby om du läser hennes blogg!!

    SvaraRadera
  2. finns i mina lämkar , inna helt enkelt;)

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt. Jag kanske måste ut och åka bil den helgen. :-)

    SvaraRadera
  4. Det låter skoj, synd att man inte kan komma alls :(

    SvaraRadera
  5. Æh, låter ikke noe trivelig i det hele tatt;-)

    SvaraRadera
  6. Men...Jeg kan ta med datteren på "lunsjdate" i Tr.heim 27-28 mars...

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte ens var det ligger, men visst vore det trevligt, fast det är väl inte i mina trakter....
    Ät en bulle åt mig å :O)

    SvaraRadera
  8. Jamen, dit är det ju jättenära ocg semlor som är sååå GI. Kör inte så långt för att titta på bloggare som äter semlor, tyvärr.

    Markattan, bara lite grön i pälsen

    SvaraRadera
  9. Syyynd att ni ska bo så jädrans ocentralt ;D
    Hade varit skoj att vara med!!

    SvaraRadera
  10. Nilla då! Klicka LÄNKEN! Rätt över gränsen vid Svinesund ju! Kommer du?

    SvaraRadera
  11. Hade ju varit väldigt trevligt,,,ät min semla oxå =)

    SvaraRadera
  12. Hej, har bara ändrat adressen, hoppas det går att gå till sidan igenom komentarer. Jo, vill du länka? Byt ut namnet till Lexiia i stället... DÅ kan dom klurar en stund ifall dom går igenom dig ;)

    SvaraRadera
  13. Det hade varit kul, men jag bor kanske 40(?) mil från det köpcentret så tyvärr!
    I sommar kanske när man kan röra lite mer på sig?

    SvaraRadera

Ja, och...?