QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 december 2009

To do list

  • Gå tur. (japp)
  • Ringa lite hit och dit.  (gjort)
  • Baka Majorer till bassängpartyt. (gjorda o provsmakade!)
  • Slå in julklappar. (färdigt, några kvar att köpa)
  • Sy färdigt blusen. (gjort...men kanske byta knappar?)
      Bonusgjort: Tvättat bilen!

15 kommentarer:

  1. Finfin lista.
    Liknar min, fast utan tur, majorer och sy blusar...

    Och jag har gjort min to do list.
    Har köpt tre julklappar idag, så jag känner mig mäkta präktig.

    Nu blir det inga många fler knop gjorda här, men skönt att få stryka från julklappsinköpslistan.

    SvaraRadera
  2. Ringa lite hit och dit och sy skulle jag nog ta bort. Tycker tre punkter är mer än nog för en dag :)

    SvaraRadera
  3. Vad är majorer?

    Har du fått post?!

    SvaraRadera
  4. ..... och jag HAR gått en tur. Så skönt så!
    Majorer.... ? Låter spännande!
    Ha en skön onsdag!

    SvaraRadera
  5. Trevlig lista!
    Ska vi byta?

    SvaraRadera
  6. En del att göra men rätt så kul saker!

    SvaraRadera
  7. Åhå, det är till att umgås i fiiina kretsar, badparty med Majorer, på min ära ;-)

    SvaraRadera
  8. Majorer? Baka? Hm! Nybakade studenter har jag ju hört talas om men majorer...?

    Markattan, som tydligen inte visste allt när det kom till kritan. FAAAAN

    SvaraRadera
  9. Jag vill också veta vad majorer är för nåt.

    SvaraRadera
  10. Ringa lite hit och dit låter skoj ;-)

    SvaraRadera
  11. Majorer är en liten småkaka m hackad mandel o korinter i. Åsså lite pärlsocker på toppen.

    SvaraRadera
  12. Vad gör man med majorer? Är det kakor av något slag?

    Sv. Dottern spelade innebandy i Västerås, USA-Norge. Inget Norgebesök för mig med andra ord, bara Västmanland! :)

    SvaraRadera
  13. Jag trodde att majorer var gubbar i uniform!

    Dina majorer verkar godare.

    Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?