QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 december 2009

Se! Jag vann!


I oktober i år lottade söta människan Jonna ut
detta underbart vackra hjärta på sin blogg.
Och jag VANN! Jag som aldrig nånsin brukar vinna nåt som helst!
I tisdags kom paketet med en JULKRAM på köpet!
Det fina lilla julpyntet låg också i.

Tänk så lätt det är att glädja någon,
i detta fallet en gammal utvandrad skånsk tant i Oslo.

GULLE DEJ, JONNA!
Tusen tack!

14 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten. Ja ställer inte ens upp i tävlingar eller röstningar för att ja VET att ja inte vinner. Ja vinner aldrig... Men grattis.

    Tack för att du följer med i mina tankar... Det hjälper lite :D

    SvaraRadera
  2. grattis va kul och va fint!!

    SvaraRadera
  3. Jag vinner aldrig och därför ställer jag inte upp i tävlingar.
    Det var ett superfint hjärta. Grattis till vinsten :)

    SvaraRadera
  4. Grattis! Passa på och köp en lott nu, turen kanske håller i sig.

    SvaraRadera
  5. Men GRATTIS på dig! Jag tävlar sällan, men NÄR jag gör det brukar jag vinna. Så håll igen med tävlandet, då kommer vinsten! :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! Njut av den :-)

    SvaraRadera
  7. Alltid kul att vinna.
    Synd bara att man sällan gör det...
    Grattis till vinsten :)

    SvaraRadera
  8. Söta du. Du var värd vinsten. :-)

    SvaraRadera
  9. Grattis med den fine premien. Hjerter kan vi da aldri få nok av.
    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  10. Grattis, vilken tur, och va fint!

    SvaraRadera
  11. det är så kul att vinna! Stort grattis till dig!

    SvaraRadera
  12. Grattis till den söta vinsten!

    SvaraRadera
  13. grattis!!! sånt är ju så kul! jag vinner aldrig, jo på triss eller så, men i lotterier är det kört.:-)

    SvaraRadera

Ja, och...?